عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وظیفه هیات بازرسی انتخابات ، حصول اطمینان از سلامت، صحت و دقت در انتخابات است


وظیفه هیات بازرسی انتخابات ، حصول اطمینان از سلامت، صحت و دقت در انتخابات است

 رئیس هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بندرگز در مصاحبه با صدا و سیمای گلستان گفت: دغدغه هیات بازرسی انتخابات، سلامت، صحت و دقت در انتخابات است.

محمود فرمانی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیمای مرکز گلستان گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیش روست و این هیات نیز افتخار همراهی انتخابات را در شهرستان بندرگز دارد.
وی کنترل و بازرسی جریان انتخابات در سطح شهرستان و نیز حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به موقع انتخابات را از وظایف قانونی هیات بازرسی انتخابات در سطح شهرستان دانست و خواستار همراهی و مساعدت فرماندار و هیات اجرایی شهرستان با هیات بازرسی انتخابات شد.
فرماندار شهرستان بندرگز نیز در این نشست، ضمن اظهار امیدواری برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، هدف مجموعه فرمانداری و هیات بازرسی را در انتخابات، مشترک دانست و گفت: همه به انتخاباتی سالم می اندیشیم و قطعا برای اجرای صحیح انتخابات در کنار هم خواهیم بود.
رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بندرگز در پایان شماره تماس 34362038 و تلفکس  34369798 را به عنوان پل های ارتباطی مردم با دبیرخانه هیات برشمرد و خاطر نشان ساخت:  مردم می توانند تخلفات حادث شده در حوزه انتخابات را با این شماره تماس ها در میان بگذارند. 
دفتر دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان بندرگز در محل فرمانداری شهرستان بندرگز مستقر می باشد.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .