عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشگاه نقش موثری در افزایش مشارکت طیف جوان در انتخابات دارد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

دانشگاه نقش موثری در افزایش مشارکت طیف جوان در انتخابات دارد

دانشگاه نقش موثری در افزایش مشارکت طیف جوان در انتخابات دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی گفت:دانشگاهها نقش موثری در افزایش مشارکت طیف جوانان و دانشجویان در انتخابات دارند.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه کمیسیون دانشجویی اظهار کرد: دانشگاه ها وظایف و مسئولیت خود را در حوزه آموزشی به خوبی انجام داده و پیشرفت های خوبی داشته است.
وی با اشاره به حوزه فرهنگی و اجتماعی به عنوان مهمترین حوزه در جامعه ادامه داد:متاسفانه در حوزه و کارکرد فرهنگی و اجتماعی که مهترین حوزه و یکی از مطالبات جدی مردم است دانشگاه نتوانسته نقش خوبی ایفا کند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه دشمنان بر روی عدم مشارکت مردم در انتخابات امسال تمرکز کردند خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که امسال دشمنان بر آن تمرکز  دارند جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است و همه ما برای افزایش این مشارکت باید تلاش کنیم زیرا افزایش مشارکت مردم در تثبیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذار خواهد بود.
وی با اشاره به خوابگاه های دانشجویی گفت: نظارت بر خوابگاه های دانشجویی مورد توجه روسای دانشگاه ها قرار گیرد و ما هم در رفع مشکلات خوابگاه های دانشجویی و نظارت بیشتر بر این موضوع تمرکز خواهیم کرد.
کریمی با اشاره به برگزاری جشنواره اقوام در اواخر آبان ماه در گنبدکاووس افزود: برگزاری این جشنواره ظرفیت خوبی برای در کنار هم بودن خانواده ها در ساعاتی از شبانه روز است و باید از این ظرفیت در ایجاد نشاط اجتماعی بهره مند شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: 20 استان کشور در این جشنواره برای برگزاری جشن های آیینی حضور دارند و با توجه به عملکرد خوب این جشنواره در سالهای گذشته، امسال نیز شاهد حضور فوق العاده مردم در این جشنواره از سراسر استان هستیم.
وی با اشاره به روز دانشجو در آذر ماه امسال بیان داشت: سخنرانان این روز باید از افراد آگاه،منطقی و معتدل استفاده شود و از هرگونه انتخاب فردی که نگرش افراطی در هر حزب و گروه اصولگرا و یا اصلاح طلب دارد جلوگیری شود.

دانشگاه نقش موثری در افزایش مشارکت طیف جوان در انتخابات دارد

 

دانشگاه نقش موثری در افزایش مشارکت طیف جوان در انتخابات دارد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 303
  • کد خبر : 67243