عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

به ریاست فرماندار؛

چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گالیکش به ریاست فرماندار و با محوریت لزوم استفاده از کارت هوشمند ملی در انتخابات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی فرماندار شهرستان در این جلسه که بعدازظهر یکشنبه (12آبان) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان از الویت‌های اول برگزاری انتخابات الکترونیک در کشور است، به همین منظور تمامی دستگاه‌های ذیربط تا فرصت باقیمانده به انتخابات اسفندماه سال جاری، باید در جهت بهره‌مندی مردم شهرستان از کارت هوشمند ملی تمام تلاش خود را بکار گیرند.

فرماندار گالیکش افزود: بخشداران باید با استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در جهت تشویق و ترغیب روستاییان بمنظور برخورداری کارت هوشمند ملی اقدامات درخور توجهی را انجام دهند.

وی در ادامه بیان کرد: شهرداری‌ها نیز درخصوص ضرورت استفاده شهروندان از کارت هوشمند ملی، اطلاع‌رسانی لازم را در سطح شهرها با استفاده از تبلیغات محیطی و نصب بنر و تراکت در دستور کار قرار دهند.

مایلی با اشاره به اهمیت همگانی شدن کارت هوشمند ملی در جامعه، تصریح کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان نیز باید خدمت‌رسانی به مراجعین را درقبال ارائه کارت هوشمند ملی انجام دهند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گالیکش افزود: خوشبختانه تمامی سازوکارهای لازم به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم از سوی وزارت کشور بعنوان مجری انتخابات دیده شده است، لذا تمامی دستگاه‌ها موظفند از تمام توان خود در جهت رفع مشکلات و کاستی‌های موجود بهره گیرند.

وی با اشاره به نقش آموزش‌وپرورش در ترویج فرهنگ سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای دانش‌آموزان رأی‌ اولی در مدارس شهرستان می‌تواند در تحقق این فرهنگ تأثیر بسزایی داشته باشد.

چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

 

چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

 

چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 340
  • کد خبر : 67256