عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت نام ۴۰ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در روز نخست

رئیس ستاد انتخابات گلستان خبر داد:

ثبت نام ۴۰ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در روز نخست

ثبت نام ۴۰ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در روز نخست

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: در روز نخست ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۴۰ نفر در گلستان  ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، عبدالرضا چراغعلی اظهار کرد: در بندرگز، کردکوی، گمیشان و ترکمن ۱۲ نفر، گنبدکاووس ۱۱ نفر، گرگان و آق قلا ۷ نفر، رامیان آزادشهر ۴ نفر، مینوشت، گالیکش، کلاله، مراوه تپه ۴ نفر و علی آبادکتول ۲ نفر ثبت نام کردند.
 چراغعلی با تأکید بر این که همه مدارک باید در یک نوبت تحویل داده شود، اضافه کرد: داوطلبان ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.
وی با بیان این که در دوره قبلی ۳۰۰ نفر اعلام آمادگی کرده بودند، گفت: پیش بینی می شود آمار ثبت نامی ها امسال هم به همین تعداد برسد.
چراغعلی بیان کرد: همزمان با ثبت نام از داوطلبان، استعلام از مراجع چهارگانه و فعالیت هیئت‌های اجرایی هم آغاز شده است.
لازم به ذکر است؛ ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح یکشنبه آغاز و تا ۱۶ آذر ادامه دارد و داوطلبان برای ثبت نام باید با مدارک کامل به فرمانداری‌های مرکزی ۶ حوزه انتخابیه استان در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، کردکوی، علی آبادکتول، رامیان و مینودشت، مراجعه کنند.
گفتنی است که انتخابات  دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند امسال برگزار می‌شود و از ۶ حوزه انتخابیه در گلستان، هفت نماینده به مجلس راه می‌یابند.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 2135
  • کد خبر : 68118