عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از همه ظرفیت و توان برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور بهره خواهیم برد

فرماندار گالیکش در نخستین جلسه با کارکنان فرمانداری شهرستان:

از همه ظرفیت و توان برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور بهره خواهیم برد

از همه ظرفیت و توان برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور بهره خواهیم برد

فرماندار گالیکش در نخستین جلسه با کارکنان فرمانداری شهرستان گفت: با توجه به شرایط خاص امروز که در جامعه حاکم است، انتخابات پیش‌رو از اهمیت بالایی برخوردار است و لذا باید از همه ظرفیت و توانمان برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور بهره گیریم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در نخستین جلسه داخلی با کارکنان فرمانداری این شهرستان که با حضور معاون عمرانی و بخشدار مرکزی پیش‌ازظهر سه‌شنبه (12آذرماه) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: خدمت به مردم توفیق بسیار بزرگی است که مسئولان و همه خدمتگزاران باید از آن به نحو احسن استفاده کنند و پیگیری امور شهروندان را در وهله اول موردتوجه خویش قرار دهند.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: فرمانداری یک نهاد حاکمیتی است و بعنوان نماینده عالی دولت هم در بحث نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و هم امور اجرایی شهرستان نقش دارد و همه دستگاه‌ها باید به فرمانداری پاسخگو باشند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن و تحریم‌های ظالمانه آمریکا و استکبار جهانی علیه ایران خاطرنشان کرد: متأسفانه کشور ما امروز در یک محاصره اقتصادی ناجوانمردانه قرار گرفته و تنها راه گذر از این شرایط سخت، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از طریق مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید میسر خواهد شد.

 از همه ظرفیت و توان برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور بهره خواهیم برد

 

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 316
  • کد خبر : 68247