عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه تعیین اعضای هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان ترکمن برگزار شد

در چهارمین روز از آغاز فرآیند اجرای انتخابات؛

جلسه تعیین اعضای هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه تعیین اعضای هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه تعیین اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان ترکمن با حضور فرماندار، دادستان، رئیس ثبت احوال و معتمدین روز چهارشنبه 13 آذر در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار در این جلسه حاشه اظهار کرد: معتمدین طی روزهای گذشته به هیات نظارت معرفی و امروز این ۳۰ نفر معتمد در محل فرمانداری حاضر و طی جلسه ای، با برگزاری انتخابات اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان تعیین شد.
وی افزود: ۸ عضو اصلی و ۵ نفر عضو علی البدل هیئت اجرایی از بین معتمدین با نظارت هیئت نظارت شهرستان، دادستان، رئیس ثبت احوال و فرماندار انتخاب شد.
هیوه چی ضمن تبریک به اعضای منتخب، ابراز امیدواری کرد بر اساس مر قانون، عزیزان وظیفه مندی خود را دنبال کنند تا انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری در شهرستان رقم بزنیم و با رعایت بی طرفی و حرکت در راستای تحقق شعار "گام دوم انقلاب، بی طرفی و انسجام ملی" فرآیند انتخابات را دنبال می کنیم تا در روز موعود در خدمت شهروندانمان باشیم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .