عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

به ریاست فرماندار؛

جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان گالیکش به ریاست فرماندار و با حضور معاون فرماندار و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در این جلسه که صبح امروز (18آذر) در دفتر فرماندار برگزار شد، با تأکید بر اهمیت موضوع انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: وزارت کشور دارای وظایفی چون حفظ امنیت و اداره امور کشور می‌باشد و انتخابات بعنوان ناموس وزارت کشور و دولت بشمار می‌رود.

میرزایی با اشاره به ماده 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: کلیه ادارات و نهادهای قانونی و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و شهرداری‌ها و مؤسسات عمومی موظفند بر حسب درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و بخشداران، کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: انتخابات موضوعی است که هم برای نظام و هم برای دولت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده فلذا ضرورت دارد هر فردی در قبال مسئولیتی که در این حوزه برعهده دارد، با حساسیت و دقت‌نظر کافی وظایف خود را به بهترین نحو ممکن و بدون ‌نقص‌ انجام دهد.

وی ضمن تأکید بر لزوم رعایت قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌ها توسط رؤسای کمیته‌ها، تصریح کرد: بر حسب ضرورت باید جلسات توجیهی و آموزشی برای نمایندگان فرماندار و بخشدار، کاربران و همه عوامل شعب اخذ رأی جهت برگزاری انتخاباتی سالم و بی‌نقص در زمانبندی مناسب برگزار گردد.

فرماندار گالیکش بیان کرد: مشارکت در انتخابات محدود به طیف یا گروه خاصی نیست فلذا امیدواریم از ظرفیت بانوان توانمند شهرستان در این عرصه به نحو شایسته‌ای استفاده شود.

میرزایی در پایان با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی مطلوب در ایجاد شور انتخاباتی اثرگذار است، افزود: همه گروه‌ها، تشکل‌ها، اصحاب رسانه و فعالان مجازی ظرفیت انکارناپذیری هستند که باید با تمام توان به برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم کمک کنند و پای کار باشند.


جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 364
  • کد خبر : 68426