عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران با رئیس ستاد انتخابات استان


نشست صمیمی جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران با رئیس ستاد انتخابات استان

نشست صمیمی جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران با رئیس ستاد انتخابات استان

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست صمیمی با جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل استانداری ضمن اهمیت برشمردن سلامت انتخابات بیان داشت: به امید خدا و با حمایت خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم عزیز سربلند خواهیم شد.

"عبدالرضا چراغعلی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در این نشست ضمن ارائه گزارش روند انتخابات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان گفت: حضور خانواده شهداء باعث توان مضاعف به ما می شود و از آنجائیکه ما هر چه داریم از برکت خون شهدا داریم.

وی اظهار داشت: ایثارگران و خانواده شهدا عزیز همیشه در صحنه حضور داشته اند و در انتخابات پیش رو نیز این تاثیر مضاعف است.
وی افزود: بر اساس وظیفه تصمیم بر این شد که ارائه گزارش روند انتخابات را خدمت شما بزرگان اعلام کنیم که بر همین اساس در محضر شما هستیم.
در این دیدار سید جمال حسینی جانباز دفاع مقدس گفت: ما مثل همیشه پشتیبان ولایت و نظام هستیم و امیدواریم که مردم هوشیارانه نمایندگانی انتخاب کنند که همچون مدرس مبارز باشند و بیدار چرا که مجلس جای خواب نیست.
پدر شهید حاجی حتم لو در ادامه جلسه گفت: فرزندمان شهید سید احسان در راه حفظ نظام به شهادت رسید و ما هم ایستاده ایم و مسلما در کنار مردم در انتخابات حضور خواهیم داشت.
جانباز منوچهری نیز گفت: مقوله انتخابات را همواره در حال پیگیری هستیم و خود را موظف به حضور می دانیم و در انتخابات حضوری پر رنگ خواهیم داشت تا مثل همیشه در بیمه کردن انقلاب سهیم باشیم و حمایت از انقلاب را وظیفه خود می دانیم. 
 همچنین در این جلسه جانباز سرافراز دفاع مقدس جناب آقای سید جمال حسینی نماینده خانواده های معزز شهداء و ایثارگران در ستاد انتخابات استان معرفی گردید.
شایان ذکر است استان گلستان ۴۰۰۰ شهید و ۱۲ هزار ایثارگر دارد.

نشست صمیمی جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران با رئیس ستاد انتخابات استان

 

نشست صمیمی جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران با رئیس ستاد انتخابات استان


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .