عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم با حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، دشمنان نظام را خوار خواهند کرد

فرماندار گرگان در جلسه با هیات اجرایی بخش بهاران:

مردم با حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، دشمنان نظام را خوار خواهند کرد

مردم با حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، دشمنان نظام را خوار خواهند کرد 

سومین جلسه هیات اجرایی بخش بهاران با حضور فرماندار گرگان و معتمدین هیات اجرایی منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل بخشداری برگزار شد.
محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان در این جلسه با تبریک و تسلیت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و در ادامه به اهمیت انتخابات در این برهه‌ از زمان اشاره کرد و گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای و انتخاب افراد اصلح می تواند علاوه بر خوار کردن دشمنان نظام در سرنوشت خود با تعیین نمایندگان و قانون گذاران تصمیم ساز باشند .
حمیدی افزود: در جهت جلوگیری از برخی از حساسیت ها باید از هم اکنون پیش بینی ها و تدابیر لازم دیده شود و همه اقدامات بصورت شفاف صورت گیرد.
فرماندار گرگان گفت: همفکری ، هم افزایی و استفاده از مشورت کارشناسان و اعضای هیات اجرایی می تواند بهترین را و اقدام برای اجرای یک کار جمعی باشد که هرچه به ایام انتخابات نزدیکتر شویم برای ما مفید تر و موثرتر می باشد.
فرماندار گرگان اظهار داشت: عمل به قانون و دوری از هرگونه تنش و جانبداری از مهمترین مواردی است که اعضای هیات اجرایی بخش بهاران باید از هم اکنون به آن توجه داشته باشند.
رییس حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا افزود: بخش بهاران گرگان با جمعیتی بالغ بر 50000 نفر، 47 شعبه اخذ رای را درحوزه فرعی دارد و برای این دوره از انتخابات 35 هزار تعرفه پیش بینی میشود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 352
  • کد خبر : 69307