عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جانمایی صندوق های شعب اخذ رای در شهرستان آزادشهر انجام شد

فرماندار آزادشهر در نشست مشترک هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات؛

جانمایی صندوق های شعب اخذ رای در شهرستان آزادشهر انجام شد

جانمایی صندوق های شعب اخذ رای در شهرستان آزادشهر انجام شد

 فرماندار آزادشهر گفت: جانمایی صندوق های اخذ رای با رعایت اصل قانون و الزامات مورد بحث هیات نظارت و همچنین راحتی مردم برای حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای انجام شود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی ظهر امروز پنج شنبه 19 دی ماه، در جلسه مشترک هیات های نظارت و اجرایی ستاد انتخابات گفت: یکی از مواردی که در بحث جانمایی صندوق ها باید مورد نظر قرار گیرد راحتی مردم از لحاظ حضور راحت تر پای صندوق های اخذ رای می باشد که البته در این مقوله باید الزامات مورد نظر شورای نگهبان و هیات نظارت هم رعایت شود.

وی افزود: 3 صندوق سیار برای افراد بیمار بستری در منزل، بیمارران بستری در بیمارستان، سربازان و همه کسانی که امکان حضور در پای صندوق های اخذ رای را ندارند در نظر گرفته شده است تا بتوانیم برای مشاکرت حداکثری در انتخاابت قدمی مفید و موثر برداریم.

در ابتدای این جلسه نصرالله سمیعی رییس هیات نظارت و اعضای هیات اجرایی گزارشی از اقدامات انجام شده و همچنین کمبود و نیازمندی هی حوزه های مختلف برای روز انتخابات را بیان نمودند.

 لازم به ذکر است یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز 2 اسفند در شهرستان آزادشهر همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 332
  • کد خبر : 69474