عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد


دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ترکمن با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، دهیاران تابعه، مدیران کانال های شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، اصحاب رسانه و جمعی از مسئولین شهرستان صبح امروز یکشنبه 22 دی ماه در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران برای تصمیم گیری های مهم همیشه به آرای عمومی مراجعه شده است.
وی با بیان این که وظیفه برگزاری انتخابات بر عهده وزارت کشور است گفت: بایستی تلاش کنیم  بویژه در شرایط کنونی انتخابات را با کیفیت مطلوب  برگزار کنیم و در این راستا حرکت بر طبق 4 اصل محوری را را تاکید کرد.
وی رعایت مر قانون و پرهیز از هرگونه جانبداری و اقدامات فراقانونی و غیرقانونی را به عنوان اصل اول برشمرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار افزود: محور دوم برقراری امنیت انتخابات بویژه در شرایط فعلی که دشمنان در تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و خدمات مسئولین برای کاهش مشارکت مردم است بیستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
شیرنگی انتخابات را ناموس وزارت کشور خواند و گفت تمام تلاش ما این است که حقی از کسی ضایع نشود و انتخابات سالم در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
وی ضمن اشاره به این که در طول 40 سال انقلاب 40 انتخابات در کشور برگزار شده و  با وجود آشنایی کامل به همه زوایای برگزاری انتخابات کار آسانی برای وزارت کشور است اما آن را وظیفه سنگینی دانست و افزود: به تنهایی نمی توانیم بار آن را از دوش خود برداریم و در این راستا نیاز به همکاری و همدلی همه دستگاه های اجرایی، سازمان های مردم نهاد، اصحاب رسانه، دهیاران و شوراهای روستاها و اقشار مختلف مردم هستیم.
شیرنگی تصریح کرد: انتخابات در سه سطح داخلی، منطقه ای و بین المللی قابل تجزیه و تحلیل است.
وی همچنین با اشاره به شدت گرفتن تحریم ها و فشارهای اقتصادی اخیر، گفت: این فشارها شرایط را سخت کرده اما تجربه ثابت کرده مردم ما همیشه به نظام جمهوری اسلامی وفادار و پای ارزشهای انقلاب و نظام ایستادگی کرده و خواهند ایستاد.
وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و همراهانش افزود: مردم بار دیگر پاسخ سنگین و دندان شکنی را به دشمن دادند که در زمان های حساس قطعا پای نظام ایستادند و از هیچ اقدامی در جهت تقویت نظام دریغ نخواهند کرد و انتخابات به نماد مقاومت، انسجام و وحدت تبدیل خواهد شد.
شیرنگی در ادامه با اشاره به مصادیق تخلفات انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی و بیان این که فضای مجازی مانند تیغ دو لبه است گفت: بایستی از این فضا در راستای تنویر افکار عمومی، خبررسانی درست و شفاف استفاده شود و از درج هر گونه اخبار نادرست و ناموثق پرهیز شود تا مردم در فضای امن و با آرامش و با آگاهی سیاسی در انتخابات دوم اسفند در پای صندوق های رای حاضر شوند و بار دیگر شاهد تجلی انسجام و وحدت ملت غیور ایران باشیم.

 

دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

 

دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .