عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دشمن سعی دارد با توطئه کشور را به سمت اغتشاشات ببرد

فرماندار کلاله در همایش حضور حداکثری جوانان در انتخابات:

دشمن سعی دارد با توطئه کشور را به سمت اغتشاشات ببرد

دشمن سعی دارد با توطئه کشور را به سمت اغتشاشات ببرد

فرماندار شهرستان کلاله گفت: مسئولین پیامد سقوط هواپیمای اکراین را قبول کردند اما دشمن قصد دارد با توطئه، کشور را به سمت اغتشاشات سوق دهد.
علی اصغر بیانی در همایش حضور حداکثری جوانان در انتخابات که با حضور ورزشکاران، دانشجویان، هنرمندان و نخبگان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد; با بیان این مطلب گفت:دشمن دارد با اندک چیزی در کشور توطئه میکند و مردم را به سمت اغتشاشات سوق می دهد لذا مردم و جوانان ما باید هوشیار باشند.
فرماندار کلاله به برکات حیات و شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت:بزرگترین کار سردار سلیمانی جلوگیری از جنگ در داخل کشور و مهم تر از آن نابودی داعش و بیرون راندن آنان از منطقه بود.
وی با بیان اینکه جوانان برای رسیدن به موفقیت باید الگویی داشته باشند؛ افزود:ما در کشور علما، رزمندگان، نخبگان و.. زیادی داریم که میتوان برای رسیدن به اهداف خود از آنان الگو بگیریم.
فرماندار کلاله به خود باوری، شهامت و مسئولیت پذیری جوانان تاکید کرد و افزود: همه مردم ایران با هر تفکر و جناح سیاسی که هستند زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی می باشند. انقلاب اسلامی با وجود جوانان پویا و متعهد روز به روز ریشه های آن محکم تر خواهد شد.
بیانی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت:تک تک ما می توانیم در انتخابات نقش آفرینی کنیم تا فرد اصلح وارد مجلس شود.
فرماندار کلاله ضمن تاکید بر حضور حداکثری جوانان در انتخابات اسفندماه؛ افزود: بار دیگر با حضور خود پای صندوق های رای، اتحاد و انسجام کشورمان را به رخ جهانیان خواهیم کشید.
گفتنی است در این همایش جوانان مشکلات و دغدغه های خود را در زمینه های مختلف با فرماندار در میان گذاشتند و فرماندار نیز با سعه صدر به آنان پاسخ داد‌.
شایان ذکر است در این همایش علیرضا زرنگین بعنوان مشاور فرماندار در امور جوانان شهرستان کلاله معرفی شد.

دشمن سعی دارد با توطئه کشور را به سمت اغتشاشات ببرد

دشمن سعی دارد با توطئه کشور را به سمت اغتشاشات ببرد

دشمن سعی دارد با توطئه کشور را به سمت اغتشاشات ببرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 315
  • کد خبر : 69604