عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهمترين وظيفه دست اندرکاران، بستر سازي براي حضور گسترده مردم در انتخابات است

معاون سیاسی ، امنیتی فرماندار بندرگز :

مهمترين وظيفه دست اندرکاران، بستر سازي براي حضور گسترده مردم در انتخابات است

مهمترين وظيفه دست اندرکاران، بستر سازي براي حضور گسترده مردم در انتخابات است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرگز گفت : مهم ترين وظيفه دست اندرکاران ، بستر سازي براي حضور گسترده مردم در انتخابات است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ "شهربانو برهانی" در دومین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بندرگز افزود : بايد برنامه ريزي مناسبي داشته باشيم تا حضور حداكثري مردم پاي صندوق هاي راي و برگزاري انتخاباتي با شكوه در شهرستان بندرگز رقم بخورد.

وی بیان داشت : همه دستگاه هاي اجرايي شهرستان مي بايست با همه توان و پتانسيل نسبت به اطلاع رساني و تبليغات براي اقشار مختلف مردم و جلب مشاركت حداكثري تلاش نمايند.

معاون سیاسی ، امنیتی فرماندار بندرگز ضمن تاكيد بر بستر سازي مناسب تبليغات و اطلاع رساني و ايجاد فضاي همدلي و نشاط و اميد در جامعه افزود: در تهيه و تدوين خبر هنرمندانه عمل شود و از انتشار خبرهاي نااميد كننده پرهيز گردد.

مسوول روابط عمومی فرمانداری بندرگز نیز در این نشست گفت : با توجه به رسالتي كه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات دارد همه اعضاء بايد با تمام توان و پتانسيل نسبت به انجام تبليغات و اطلاع رساني مناسب تا زمان برگزاري انتخابات اقدام نمايند.

"محمدابراهیم شربتی" خاطرنشان كرد: قبل از انتخابات بايد مردم را آگاه كنيم و زمينه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم نماييم.

وی همچنين بر حمايت از خبرنگاران اصحاب رسانه و مطبوعات تاكيد كرد و افزود: بايد زمينه حضور خبرنگاران را در امور مرتبط با انتخابات و روز انتخابات فراهم كرد و همكاري و تعامل با خبرنگاران مد نظر قرار بگيرد.

همچنين در اين جلسه اعضای کمیته اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان گزارشي از اقدامات انجام شده توسط كميته مذكور ارائه كردند و ضمن تاكيد بر ضرورت انجام هماهنگي در هرگونه اطلاع رساني مرتبط با انتخابات از طريق كميته اطلاع رساني ، پيشنهادها و نظرات خود را مطرح نمودند.

 

مهمترين وظيفه دست اندرکاران، بستر سازي براي حضور گسترده مردم در انتخابات است

 

مهمترين وظيفه دست اندرکاران، بستر سازي براي حضور گسترده مردم در انتخابات است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 275
  • کد خبر : 69735