عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور قدرتمند بانوان در پای صندوق‌های رأی نقش مهمی در میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد

فرماندار گالیکش در نشست انتخاباتی بانوان شهرستان:

حضور قدرتمند بانوان در پای صندوق‌های رأی نقش مهمی در میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد

حضور قدرتمند بانوان در پای صندوق‌های رأی نقش مهمی در میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد

فرماندار گالیکش در نشست انتخاباتی بانوان و در جمع بانوان فعال و کارآفرین این شهرستان گفت: حضور قدرتمند بانوان جامعه در پای صندوق‌های رأی، نقش بسیار مهمی در میزان مشارکت مردم در عرصه انتخابات دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در نشست انتخاباتی بانوان که با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان، معاون سیاسی فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی به همت امور بانوان فرمانداری گالیکش، پیش‌ازظهر چهارشنبه (۲بهمن‌ماه) در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجر فرصت بسیار خوبی جهت ارائه و انعکاس خدمات و دستاوردهای نظام و دولت به مردم است.

میرزایی با اشاره به نقش مؤثر آرا و نظرات مردم در تعیین سرنوشت کشور افزود: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی نشان‌دهنده اوج دموکراسی و مردم سالاری دینی است.

وی حضور چشمگیر بانوان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و غیره را در مقایسه با سایر کشورهای توسعه‌یافته ارزشمند و قابل قبول برشمرد و تصریح کرد: در روستاها بانوان توانمندی داریم که فعالیت‌ها و اثراتشان برای دنیا شگفت‌آور است.

فرماندار گالیکش حضور مردم در انتخابات را حائز اهمیت برشمرد و افزود: با عمل و حضور در صحنه‌های حساس است که می‌توانیم پیام انقلاب و نظام مقدس را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو نه تنها موجب خشنودی و خوشحالی دوستداران و همراهان نظام خواهد شد بلکه یأس و ناامیدی را در بین دشمنان و بدخواهان این نظام مقدس ایجاد خواهد کرد.

حمیدرضا ملک‌حسینی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان نیز در این مراسم بیان کرد: برای رسیدن به جایگاه ایده‌آل بانوان در جامعه در وهله اول باید نگاه دولتمردان به گونه‌ای باشد که از استعدادهای بانوان بصورت مطلوب و شایسته در همه بخش‌های مدیریتی استفاده گردد و همچنین بانوان، خود توانمندی‌هایشان را به منصه ظهور گذاشته و انگیزه و پتانسیل خود را تقویت نمایند.

وی با اشاره به اینکه بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، اثرگذاری مثبت و خاص در انتخابات دارند، افزود: همانطور که در همه ادوار انتخابات شاهد مشارکت بی‌نظیر بانوان بوده‌ایم، در انتخابات سال جاری نیز بانوان با قدرت و توان هرچه بیشتر حضور خواهند یافت.


حضور قدرتمند بانوان در پای صندوق‌های رأی نقش مهمی در میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد

 

حضور قدرتمند بانوان در پای صندوق‌های رأی نقش مهمی در میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 341
  • کد خبر : 69872