عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاري انتخابات سالم و قانونی هدف اصلي مجريان است

فرماندار بندرگز :

برگزاري انتخابات سالم و قانونی هدف اصلي مجريان است

برگزاري انتخابات سالم و قانونی هدف اصلي مجريان است

فرماندار بندرگز گفت : برگزاري انتخابات سالم و قانونی هدف اصلي مجريان است و تلاش شده تا با استفاده از تمامي امكانات در روز دوم اسفند ماه به اين مهم دست يابيم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز؛ "حسین احمدی" در نشست توجيهي و آموزشي كاربران رايانه انتخابات مجلس شورای اسلامی كه در تالار اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز برگزار شد، افزود: رأي دادن در نظام مردم سالاري ديني همانگونه كه بارها بيان شده يك تكليف ديني و شرعي است و همه بايد در آن مشاركت داشته باشند.

وی با اشاره به وظيفه سنگين كاربران شعب اخذ راي افزود: كاربران رايانه شعب بايد با فراگيري آموزش هاي لازم ، از آمادگي كامل برخوردار شوند.

این مقام مسوول تصريح كرد: الكترونيكي بودن مراحل مختلف انتخابات سبب تسريع در برگزاري انتخابات خواهد شد.

فرماندار بندرگز اظهار داشت: دقت، نظم و امانت داري از ويژگي هاي مهم كاربران رايانه شعب اخذ راي مي باشد كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

احمدی با اشاره بر مسووليت خطير كاربران رايانه شعب اخذ راي و اهميت و جايگاه انتخابات ، افزود: انتخابات مساله حساس و بسيار مهمي است كه بايد با دقت و جديت كامل آموزش و وظايف قانوني را بياموزيم و با آمادگي و تسلط كامل در روز انتخابات حاضر شويم.

وی يادآور شد : كاربران آموزش هاي لازم را به دقت فرا بگيرند تا در روز انتخابات با مشكلي مواجه نشوند .

اين نشست با محوريت آموزش انتخابات الكترونيك و دستگاهاي احراز هويت و اخذ راي جهت اجراي انتخابات الكترونيك مجلس شورای اسلامی در بندرگز توسط كاربران مشخص شده ، برگزار شد.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 336
  • کد خبر : 69925