عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

به ریاست فرماندار؛

سومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

سومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

سومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان گالیکش به ریاست فرماندار و با حضور معاون عمرانی فرماندار و اعضای این کمیته در دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در سومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان با بیان اینکه اجرای مراحل انتخابات زمانبندی شده است اظهار کرد: کمیته‌ها و همه عوامل و برگزارکنندگان انتخابات تمام تلاش خود را در جهت اجرای مرحله به مرحله از انتخابات برابر زمان‌بندی اعلام شده بکار گیرند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گالیکش ضمن تأکید بر رفع مشکلات و مسائل کمیته‌های ستاد انتخابات، تصریح کرد: کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار بوده چرا که با مسائل زیرساختی در ارتباط می‌باشد فلذا هریک یک از اعضای این کمیته موظفند از حداکثر توان خود جهت رفع مشکلات حیطه تخصصی خود استفاده کنند.

وی با تأکید بر تست تجهیزات و سامانه‌ انتخابات توسط مسئول کمیته فناوری اطلاعات بیان کرد: تجهیزات مخابراتی جهت پوشش آنتن‌دهی و هریک از امکانات و ملزومات شعب اخذ رأی سطح شهرستان به دقت بررسی و اقدامات لازم جهت رفع معایب و کاستی‌های موجود صورت پذیرد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 344
  • کد خبر : 69944