عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه پشتیبانان کمیته فناوری اطلاعات شهرستان مینودشت برگزار شد


جلسه پشتیبانان کمیته فناوری اطلاعات شهرستان مینودشت برگزار شد

جلسه پشتیبانان کمیته فناوری اطلاعات شهرستان مینودشت برگزار شد

جلسه پشتیبانان کمیته فناوری اطلاعات شهرستان مینودشت با حضور فرماندارو معاونت سیاسی فرماندار و پشتیبانان کمیته فناوری اطلاعات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت سید رضا طباطبایی درجلسه پشتیبانان کمیته فناوری اطلاعات شهرستان مینودشت با بیان اینکه بخش عظیمی از فعالیتهای اجرایی انتخابات مربوط به حوزه فناوری اطلاعات می باشد افزود: در این زمینه باید از نیروهای متخصص و زبده در حوزه فناوری اطلاعات به عنوان پشتیبان، کاربر شعبه و دیگر مسئولیتها در این کمیته استفاده شود.

فرماندار شهرستان مینودشت ضرورت امر آموزش جامع ، مدون و منسجم را یادآورد شد و اظهار داشت: در فرایند انتخاباتی که حدود 95 درصد از فرآیندهای آن به صورت رایانه ای برگزار می شود ضرورت آموزش جامع، مدون وبرنامه ریزی شده بیش از پیش احساس می شود که در این زمینه باید طرح جامع آموزش در راستای امانتداری و قانونمداری اجرا شود.

این جلسه با بررسی نرم افزارهای مورد نیاز، آموزش کارکنان و مشکلات قابل پیش بینی، ارتقاء و تبدیل وضعیت سیستم ها، ساماندهی وضعیت امنیت اطلاعات و ارتقای شبکه ارتباطی مورد بحث تبادل نظرقرار گرفت.

 

جلسه پشتیبانان کمیته فناوری اطلاعات شهرستان مینودشت برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 308
  • کد خبر : 70037