عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نگاه توسعه ای مدیران شهرستان به زیرساخت ها باشد

فرماندار شهرستان ترکمن در آئین افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان؛

نگاه توسعه ای مدیران شهرستان به زیرساخت ها باشد

نگاه توسعه ای مدیران شهرستان به زیرساخت ها باشد

 در نهمین روز از دهه مبارک فجر؛ فرماندار شهرستان بندرترکمن در آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان گفت: نگاه توسعه ای مدیران شهرستان به زیرساخت ها باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار در این مراسم که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، صبح امروز یکشنبه 20 بهمن در محل مجتمع تجاری ستاره بندرترکمن برگزار شد؛ ضمن تبریک دهه مبارک  فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: اولویت ما در شهرستان ایجاد زیرساخت هاست چرا که بدون داشتن زیرساخت ها و بسترها، اقدامات روبنایی بیهوده خواهد بود و یکی از این زیرساخت ها مسیر راهبند به سمت اسکله به عنوان مسیر دست یابی به طرح گردشگری آشوراده در آینده نزدیک است که با تلاش و همدلی مسئولین در حال انجام است.
وی ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران را ماهیتی مردمی دانست و با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) مبنی بر بازگو کردن خدمات دولت به مردم گفت: بعد از پیروزی انقلاب، هر ساله دوبار دولتمردان به مردم گزارش اقدامات انجام شده را ارائه می دهند یکی هفته دولت و دیگری ایام ا.. دهه فجر که ضمن حضور مسئولین در میان مردم در روستاها و شهر، فرصتی برای مطالبه گری و پاسخ به نیازهای مردم است و این به بالندگی و ارتقا و توسعه شهرستان کمک می کند.
هیوه چی افزود: در این ایام، ۵۷ پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود که شامل ۳۹ پروژه عمرانی و ۱۸ پروژه اقتصادی است با اعتبار ۵۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است و قریب به ۲۰۷ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و .. در دهه فجر امسال در شهرستان در حال برگزاری است.
نماینده عالی دولت در شهرستان به اقدامات دولت تدبیر و امید در طی 6 سال اخیر در شهرستان اشاره و افزود: 385 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 158 میلیارد تومان و 166 پروژه اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 253 میلیارد تومان و در مجموع اعتبارات لحاظ شده 411 میلیارد تومان با 1288 نفر اشتغالزایی در شهرستان بوده است.
وی به یوم ا.. 22 بهمن به عنوان یک رویداد مهم در روزهای آتی اشاره و ابراز امیدواری کرد مردم پرشورتر از سال های گذشته با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، پایبندی و وفاداری خود به آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری را به همه جهانیان نشان دهند و پاسخ محکمی به شیطنت ها و توطئه های دشمن بدهند.
فرماندار به رویداد مهم دیگر در سال جاری یعنی انتخابات دوم اسفند اشاره کرد و افزود: هیئت های بازرسی، اجرایی و بازرسی تشکیل شده و طبق زمانبندی انتخابات در حال تلاش و فعالیت هستند تا ا نتخاباتی سالم و پرشور برگزار شود و ابراز امیدواری کرد مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در انتخابات، بار دیگر وحدت و یکپارچگی و وفاداری خود به نظام و انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

نگاه توسعه ای مدیران شهرستان به زیرساخت ها باشد

 

نگاه توسعه ای مدیران شهرستان به زیرساخت ها باشد

 

نگاه توسعه ای مدیران شهرستان به زیرساخت ها باشد

 

نگاه توسعه ای مدیران شهرستان به زیرساخت ها باشد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .