عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امروز برای ما اصل، شگفتی‌آفرینی در انتخابات دوم اسفند است

معاون سیاسی استاندار گلستان در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرستان گالیکش:

امروز برای ما اصل، شگفتی‌آفرینی در انتخابات دوم اسفند است

امروز برای ما اصل، شگفتی‌آفرینی در انتخابات دوم اسفند است

معاون سیاسی استاندار گلستان در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرستان گالیکش گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی، امروز وقت آن نیست که به طرح مشکلات و گلایه‌های جریانات سیاسی بپردازیم بلکه اصل برای ما، حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و شگفتی‌آفرینی در انتخابات دوم اسفند است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در آیین افتتاح متمرکز 106پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان که صبح یکشنبه (20بهمن) در سالن اجتماعات کارخانه سیمان پیوند گلستان برگزار شد، با تبریک ایام چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: اگر امروز ما سر سفره نظام و انقلاب نشسته‌ایم به برکت شجاعت و جوانمردی شهدای گرانقدر و مجاهدت انقلابیون آن سال‌هاست و باید قدردان این ازخودگذشتگی‌ها و ایثار آنان باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بیان کرد: از چهل سال گذشته و از بدو این انقلاب، تحریم‌های ظالمانه علیه نظام اسلامی بوده است، اما تحریمی که از 6 ماهه گذشته به نحوی خاص، آمریکا و متحدانش در جلوگیری از صادرات نفت کشورمان رقم زدند، فشارهای زیادی را به لحاظ مدیریتی و اقتصادی به کشورمان وارد کرده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی افزود: این تحریم‌ها فرصتی استثنایی است که ما بیشتر روی پای خود ایستاده و با تکیه به سرمایه‌های داخلی چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ معنوی از این بحران عبور کنیم.

چراغعلی یادآور شد: از محل فروش و صادرات نفت می‌بایست به طور متوسط روزانه 1500میلیارد تومان به خزانه دولت واریز می‌شد که با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه، این اتفاق رقم نمی‌خورد.

وی ادامه داد: با فشارهای استکبار، از انقلاب گرفته تا جنگ تحمیلی و امروزه در جنگ اقتصادی، هزینه‌های نظام بر دوش مردم عزیز بوده است، لذا مسئولین باید دست‌بوس مردم قدرشناس و غیوری باشند که در این شرایط سخت، پای آرمان‌های نظام ایستاده اند.

معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در پایان گفت: مردم عزیز شهرستان گالیکش که از همان ابتدای انقلاب اسلامی، در حمایت از این نظام پیش‌رو بوده‌اند و در انتخابات گذشته مشارکت 87درصدی داشته‌اند، ان‌شالله امسال نیز در انتخابات دوم‌ اسفندماه همان حضور پرشور و حداکثری خود را رقم خواهند زد.

امروز برای ما اصل، شگفتی‌آفرینی در انتخابات دوم اسفند است

 

امروز برای ما اصل، شگفتی‌آفرینی در انتخابات دوم اسفند است

 

امروز برای ما اصل، شگفتی‌آفرینی در انتخابات دوم اسفند است


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 501
  • کد خبر : 70533