عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دورهمی رای اولی‌های گنبدکاووس برای حضور در انتخابات


دورهمی رای اولی‌های گنبدکاووس برای حضور در انتخابات

دورهمی رای اولی‌های گنبدکاووس برای حضور در انتخابات

جمعی از رای اولی‌های گنبدکاووس در شرق استان گلستان در یک دورهمی صمیمی با حضور فرماندار این شهرستان عزم خود را برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به نمایش گذاشتند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جمع رای اولی‌های پسر این شهرستان با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان نباید نسبت به سرنوشت کشور بی‌تفاوت باشند گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه آمریکا و تورم حاکم بر کشور که در برخی موارد موجب نارضایتی مردم شده، شرکت در انتخاب و رای دادن به فرد اصلح و توانمند به بهبود وضعیت کمک می‌کند.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: اگر افراد شایسته و توانمند را به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم، به طور قطع برای سال‌های آینده مشکلات کمتری پیش‌روی ملت ایران خواهد بود.
وی تاکید کرد: برگزاری و شرکت در انتخابات، بهترین راه برای حفظ و صیانت از کشور در مقابل توطئه‌های بی پایان دشمنان است.
فرماندار گنبدکاووس گفت: چشم دنیا به درصد حضور مردم ایران در پای صندوق‌های اخد رای است و اگر میزان مشارکت پایین باشد دشمنان به این نتیجه می‌رسند که ملت ایران حاکمیت و مدیران خود را قبول ندارد و میان مردم و دولت فاصله زیادی است.
کریمی ادامه داد: اگر به لطف خداوند حضور و مشارکت مردم از جمله جوانان و رای اولی‌ها در کنار سایر اقشار قابل توجه و زیاد باشد، دولتمردان می‌توانند با قدرت و اقتدار با دنیا صحبت کنند.
وی افزود:‌ انتخاب یک نماینده اصلح، توانمند، کارآمد و مدیر، فارغ از هر قومیت و گرایش سیاسی می‌تواند شان و جایگاه شهرستان گنبدکاووس با دارا بودن ظرفیت‌های فراوان را بهتر در سطح استان، کشور و منطقه معرفی کند.
وی با اشاره به اینکه ۲۵۶ هزار نفر در گنبدکاووس شرایط حضور در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی را دارند که ۳۶ هزار نفر از آنان برای اولین بار شرایط حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، گفت: تک تک رای‌اولی‌های شهرستان همگام با سایر اقشار وظیفه دارند برای تعیین سرنوشت کشورشان پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و به نماینده اصلح رای دهند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 366
  • کد خبر : 70754