عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمایندگان فرماندار مدیران شعب اخذ رای می باشند

فرماندار گرگان:

نمایندگان فرماندار مدیران شعب اخذ رای می باشند

نمایندگان  فرماندار مدیران شعب اخذ رای می باشند
محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار گفت: نمایندگان فرماندار مدیران شعب اخذ رای می باشند و امیدوارم فرصت خوبی را فراهم کنند تا مردم در یک اتفاق بزرگ و تاثیرگذار حضور داشته باشند و در این مسیر از نیروهای خوب و توانمند از حوزه های مختلف استفاده شده است.
فرماندار گرگان در تشريح وظايف نماينده فرماندار تاکيد کرد: برخورداري از شرايط قانوني و عدم وابستگي نسبي و سببي با نامزدها، احساسي عمل نکردن و عدم اعمال گرايش فردي، امانت دار بودن و اهتمام جدي به قانون داشتن، از جمله ويژگي هايي است که نماينده فرماندار بايد دارا باشد.
حمیدی با توجه به الزام آموزش نيروهاي انتخاب شده، بيان کرد: مردم براي استفاده از حق خود در انتخابات شرکت مي‌کنند بنابراين بايد به خوبي از حقوق مردم حراست شود و در اين رابطه، آموزش نيروهاي انتخاب شده بسيار مهم است و اشرافيت کافي از مسائل و قوانين را در انجام وظيفه صحيح به فرد واگزار مي کند.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان گرگان نوع مسئولیت و ماهیت حضور نمایندگان فرماندار با سایر اعضای شعب را متفاوت دانست و گفت: نوع مسئولیت و ماهیت حضور نمایندگان فرماندار با سایر اعضای شعب را متفاوت است چرا که باید تمامی فعالیت های موجود در شعبه را مراقبت کنند و بر عملکرد تمامی اعضای شعب نظارت و مدیریت داشته باشند.
در این جلسه همچنین موارد بصورت کارگاهی به نمایندگان فرماندار ارایه شد و شعب اخذ رای و اعضای شعب نیز به انها معرفی گردید .


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 311
  • کد خبر : 70849