عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سی و دومین و آخرین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد


سی و دومین و آخرین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد

سی و دومین و آخرین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد

عصر امروز چهارشنبه 30 ام بهمن ماه،در آستانه رویداد ملی و سیاسی سال جاری،سی و دومین و آخرین جلسه ستاد انتخابات به ریاست"امیر شیر توماج"فرماندار و با حضور رئیس و اعضای هیات نظارت و مسئولین کمیته ها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، فرماندار شهرستان آق قلا در این جلسه از مسئولین کمیته های ستاد انتخابات خواست آخرین هماهنگی ها و کنترل چک لیست اقلام و تجهیزات را با هیات های اجرایی،نظارت و بازرسی انجام دهند.

رئیس هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از مسئولین کمیته های فن آوری و استعلامت خواست،آخرین آمار ثبت شده در سامانه جامع و صدور کارت تردد روز برگزاری انتخابات را به دبیرخانه ستاد انتخابات اعلام نمایند.

"توماج"در خاتمه ضمن قدردانی از تعامل و همدلی و تلاشهای شبانه روزی مجریان و دست اندرکاران رویداد پیش رو،اظهار امیدواری کرد با فراهم نمودن بستر مناسب،شاهد برگزاری انتخاباتی شفاف،قانونمند و با مشارکت حداکثری در شهرستان آق قلا باشیم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،همزمان با سراسر کشور،روز جمعه دوم اسفند ماه در حوزه انتخابیه شهرستانهای گرگان و آق قلا برگزار می شود.

سی و دومین و آخرین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 434
  • کد خبر : 70869