عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان نتیجه نهایی شمارش آرا در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا را اعلام کرد


استاندار گلستان نتیجه نهایی شمارش آرا در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا را اعلام کرد

استاندار گلستان نتیجه نهایی شمارش آرا در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا را اعلام کرد

استاندار گلستان با اشاره به اتمام شمارش آرا در کل حوزه های انتخابیه استان، گفت: در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا آقایان "رمضانعلی سنگدوینی" و "غلامرضا منتظری" به عنوان نمایندگان منتخب مردم این حوزه انتخابیه راهی مجلس شورای اسلامی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس ظهر امروز در گفتگویی خبری اظهار کرد: کار شمارش آرا در تمام حوزه های انتخابیه استان به اتمام رسیده و نتایج قطعی همه حوزه ها نیز اعلام شده است. 
وی افزود: بر همین اساس، تکلیف نمایندگان 5 حوزه انتخابیه استان مشخص شده است و تنها در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مرحله دوم انتخابات که در روز 29 فروردین 99 برگزار خواهد شد، نماینده این حوزه نیز انتخاب می شود.
استاندار گلستان اعلام کرد: خوشبختانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با کمترین حاشیه و مشکل در این استان برگزار شد. 
لازم به ذکر است، در حوزه انتخابیه گنبدکاووس، "امان قلیچ شادمهر"، در حوزه انتخابیه علی آبادکتول "رحمت الله نوروزی"، در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر "غلامعلی کوهساری" و در حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه "رضا آریانپور" به صورت مستقیم به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1379
  • کد خبر : 71066