عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تشکر فرماندار کلاله از حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات


پیام تشکر فرماندار کلاله از حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات

پیام تشکر فرماندار کلاله از حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات

در پی حضور پرشور و گسترده مردم فهیم و شایسته کلاله در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرماندار این شهرستان برای قدردانی از مردم شریف شهرستان پیامی صادر نمود. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری;متن پیام علی اصغر بیانی فرماندار کلاله به این شرح است:
مردم عزیز و همیشه در صحنه شهرستان‌کلاله، حضور پرشور شما در جشن ملی دوم اسفند، بار دیگر تحسین و شادی دوستداران انقلاب اسلامی و یأس و ناامیدی بدخواهان و کینه‌ورزان را برانگیخت و عزم و اراده پولادین‌تان را برای حرکت در مسیر توسعه، پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی متجلی ساخت.
قطعاً پیروز اصلی این انتخابات، شما مردم آگاه و زمان‌شناس هستید که به رغم توطئه‌ها و تلاش‌های دشمنان، نشان دادید که درخت تناور جمهوری اسلامی ایران در 41 سالگی خود همچنان در مسیر رشد، شکوفایی و بالندگی است.
اینجانب بر خود لازم می‌دانم از کلیه عوامل اجرایی،نظارت، نیروهای انتظامی و امنیتی و اقشار مختلف مردم و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنم.
امیدوارم منتخبان مردم با سرلوحه قرار دادن منافع ملی و مطالبات بحق موکلان خود در حوزه‌های انتخابیه، زمینه تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را فراهم کنند و ضمن همکاری و همدلی با سایر قوا، حرکت پرشتاب کشور به سمت توسعه و پیشرفت را سرعت مضاعف ببخشند.
علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله

ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 412
  • کد خبر : 71082