عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدمنان فرماندار کردکوی : جسد دختر مفقود شده در جهان نما توسط گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان پیدا شد.


قدمنان فرماندار کردکوی : جسد دختر مفقود شده در جهان نما توسط گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان پیدا شد.

قدمنان فرماندار کردکوی : جسد دختر مفقود شده در جهان نما توسط گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان  پیدا شد.

   به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کردکوی؛ ابراهیم قدمنان فرماندار گفت: سها رضانژاد دختر کوهنورد کرجی که از حدود یک ماه پیش در ارتفاعات جهان نما گم شده بود عصر دیروز با تلاش های هلال احمر پیدا شد.
ابراهیم قدمنان، فرماندار کردکوی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه با تایید پیدا شدن جسد سها رضایی نژاد، گفت: از روز گذشته تلاش های مجددی برای پیدا کردن این دختر کوهنورد در بخش های که تاکنون جستجو نشده بود صورت گرفت که سرانجام جسد این دختر در قسمت غربی چادر استقرارشان و کمی دورتر از چکل به پایین افتاده بود ، پیدا شد.
قدمنان تصریح کرد : مقرر گردید؛ اداره آگاهی اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد تا جزییات بیشتری از روند پیدا شدن جسد وچگونگی مرگ و تصاویر آن در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.
وی در خصوص احتمال سالم بودن جسد گفت : هنوز چیزی مشخص نیست و منتظریم تا هلال احمر و آگاهی تحقیقات و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند که به محض به نتیجه رسیدن این تحقیقات به سمع و نظر مردم عزیز می رسد.
فرماندار کردکوی در پایان از همه نهادهایی که در طول این یکماه از گذشته در این حادثه پای کار بودند تشکر کرد و‌گفت : از جمعیت هلال احمر شهرستان و استان ،هیاتهای کوهنوردی کردکوی ، مردم محلی حاجی آباد ، چمن ساور ، جهان نما ، شموشک و میاندره و استان ،نیروی انتظامی و اگاهی و آفرودی ها و ...  تشکر می کنیم.

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 347
  • کد خبر : 75281