عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح بزرگترین کارخانه زنجیره تولید تخم‌مرغ غرب آسیا در گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

افتتاح بزرگترین کارخانه زنجیره تولید تخم‌مرغ غرب آسیا در گنبدکاووس

افتتاح بزرگترین کارخانه زنجیره تولید تخم‌مرغ غرب آسیا در گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس افتتاح بزرگترین کارخانه زنجیره تولید تخم‌مرغ غرب آسیا در این شهرستان را یک افتخار بزرگ برای تحول اقتصادی برشمرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت در گنبدکاووس با حضور کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی ،دکتر حق شناس استاندار گلستان و مدیران کل استانی و شهرستانی اظهار کرد: این شهرستان قابلیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی به ویژه کشاورزی دارد.
وی با اشاره به اینکه گنبدکاووس یک چهارم وسعت استان گلستان را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: گنبدکاووس 160 هزار هکتار اراضی باغی و زراعی دارد و بزرگترین شهرستان تولیدکننده گندم کشور محسوب می‌شود.
فرماندار گنبدکاووس با اشاره به تولید ۲۰ هزار هکتار کلزا در این شهرستان گفت: گنبدکاووس در زمینه تولید دانه‌های روغنی برای تامین بخشی از نیازهای مردم وضعیت خوبی دارد.
گنبدکاووس رتبه نخست تولید گوشت قرمز را در استان گلستان دارد/ 60 درصد تولید ماهیان گرمابی استان در گنبدکاووس تولید می‌شود
کریمی با بیان اینکه گنبدکاووس رتبه نخست تولید گوشت قرمز را در استان گلستان دارد، افزود: ۶۰ درصد تولید ماهیان گرمابی استان در این شهرستان تولید می‌شود.
وی با اشاره به رشد ۱۸۵ درصدی اعتبارات پروژه‌های هفته دولت در مقایسه با سال گذشته ابراز کرد: سال گذشته اعتبارات پروژه‌های هفته دولت ۳۰۴ میلیارد تومان بود که امسال ۲۶۸ پروژه با سرمایه‌گذاری ۸۷۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم ۷۹۴ نفر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار گنبدکاووس گفت: ۲۱۵ پروژه افتتاح و بهره‌برداری در گنبدکاووس با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۷۵۵ میلیون تومان افتتاح می‌شود ۵۳ پروژه کلنگ زنی با سرمایه حدود ۷۵ میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد، ۸۳ پروژه اقتصادی و ۱۸۱ پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کریمی با برشمردن تعدادی از پروژه‌های مهم و تاثیرگذار شهرستان گنبدکاووس گفت: بزرگترین زنجیره تولید مرغ تخم‌گذار کشور را با ۳ میلیون قطعه و ۷۵ هزار تن تولید تخم مرغ که عدد قابل توجهی است با ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در گنبدکاووس به بهره‌برداری می‌رسد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 499
  • کد خبر : 75844