عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا برگزار شد

صبح امروز به ریاست فرماندار:

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا برگزار شد

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا برگزار شد

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز شنبه 22 ام شهریور ماه،چهارمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی با محوریت گزارش وضعیت بیماری کووید 19 و رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس به ریاست"امیر شیر توماج"فرماندار و با حضور مدیران ادارات،نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان آق قلا در این جلسه گفت:متاسفانه وضعیت شهرستان آق قلا در بحث بیماری کرونا از حالت زرد به قرمز تغییر پیدا کرده است و می طلبد مردم منطقه،رعایت بهداشت فردی،ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی را بیشتر رعایت کنند.

رئیس کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا از مدیران دستگاههای اجرایی و خدمات رسان خواست در ورودی ادارات مایع ضد عفونی جهت حفظ سلامتی کارکنان و ارباب رجوع تعبیه نمایند،ضمن اینکه حضور شهروندان با ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات الزامی است.

وی به افزایش تعداد بستری بیماران مبتلا به ویروس کووید 19 در بیمارستان آل جلیل شهر آق قلا اشاره نمود و افزود:با هدف پیشگیری از گسترش این بیماری به شهروندان توصیه می شود از برگزاری هرگونه مراسمات،مسافرت و ترددهای غیر ضروری پرهیز نمایند.

"توماج"از بخشداران،شهرداران و دهیاران شهرستان آق قلا خواست نسبت به آگاهسازی مردم،انتشار پیام‌های بهداشتی،نصب بنر‌های هشدار دهنده و اطلاع‌رسانی عمومی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی،درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی ورزند.

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 378
  • کد خبر : 76480