عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ساماندهی سواحل شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه ساماندهی سواحل شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه ساماندهی سواحل شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه ساماندهی سواحل شهرستان ترکمن با حضور فرماندار و سایر اعضا امروز دوشنبه 7 تیر در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار در این جلسه ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، هفته مبارزه با مواد مخدر و هفته قوه قضائیه و هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تشکر از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات و قدردانی از همکاری و تلاش همه دستگاه های اجرایی در برگزاری مطلوب آن در شهرستان اظهار کرد: با همکاری همه مردم و دستگاه های اجرایی توانستیم این رویداد بزرگ سیاسی را رقم بزنیم تا نقشه های دشمن با شکست مواجه شود.
وی در ادامه با اشاره به این که در فصل گرما هستیم در زمینه سواحل و گردشگری سواحل بایستی اقدامات لازم انجام شود.
شیرنگی افزود: شهرستان ما یک شهرستان گردشگر پذیر است و سال به سال امار توریست و گردشگرها بالا می رود و در استان جزو شهرستان هایی هستیم که دارای بالاترین میزان گردشگر است و این به دلیل وجود ظرفیتها و پتانسیل های گردشگری از جمله صنایع دستی و فرهنگ بومی ترکمن، سوارکاری، جزیره آشوراده، سواحل آرام خلیج گرگان و ... هرچند که طی دو سال اخیر به علت شیوع ویروس کرونا امار مسافران کم شده است ولی امسال هم با رویکرد کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی بایستی اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.
پاکسازی و نظافت سواحل و محل شنا، اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و ... برگزاری نمایشگداه های صنایع دستی در محل سواحل و ... از جمله موضوعات مطروحه در این جلسه بود.
 

جلسه ساماندهی سواحل شهرستان ترکمن برگزار شد

  

جلسه ساماندهی سواحل شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .