عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا آزادشهر برگزار شد

به ریاست فرماندار آزادشهر :

جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا آزادشهر برگزار شد

جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا آزادشهر برگزار شد

ملک حسینی اظهار داشت: قرار گرفتن آزادشهر از نظر تعداد مبتلایان به کرونا در وضعیت زرد، موقتی بوده و در صورت رعایت نکردن مردم احتمال دارد دوباره شهرستان به وضعیت پرخطر برگردد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کووید 19 شهرستان گفت : هم اکنون شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است و البته واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ در شهرستان روند خوبی دارد که باید در این خصوص از اهتمام ویژه مسئولان و همراهی مردم قدردانی کرد و همین روند باید ادامه یابد و باید روز به روز افراد بیشتری در استان واکسینه شوند تا بتوانیم بر کرونا فائق آییم.

 فرماندار آزادشهر با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه،  اضافه کرد: در کنار واکسیناسیون، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پروتکل های مربوط به مقابله با کرونا نیز توسط همه مسئولان و آحاد مردم ضروری است.

ملک حسینی با اشاره به برخی گزارش ها در خصوص پایین آمدن آمار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان گفت: باید همه اهتمام جدی در خصوص رعایت این دستورالعمل ها داشته باشند و گرنه با موج جدید کرونا مواجه خواهیم شد.

 وی با اشاره به آغاز پیک جدید کرونا در برخی کشورهای اروپایی که واکسیناسیون بالا نیز داشته اند، گفت: این امر ما را باید هوشیارتر کند و نباید تصور کنیم که کار کرونا تمام شده و باید همیشه هوشمندانه موارد را رصد کنیم.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی و اداره‌ها باید از ماسک استفاده کنند، افزود: در بازدیدی که از اصناف سطح شهر داشتم این مهم را رعایت نمی‌کنند، خیابان امام خمینی،شهید بهشتی و شهید رجایی نیز وضعیت مناسبی ندارد، سد معبرهایی که توسط دست فروشان و مغازه داران ایجاد شده موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم ساخته است لذا از واحد سد معبر شهرداری و اتاق اصناف انتظار میرود با همکاری شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی علاوه بر ملزم نمودن اصناف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از ایجاد سدمعبرنیز جلوگیری نمایند.

فرماندار آزادشهر در پایان با قدردانی از عوامل اجرایی طرح شهید سلیمانی در شهرستان یادآور شد : طرح شهید سلیمانی شهرستان آزادشهر با همت کادر درمانی وبسیج و هلال احمر به خوبی در حال اجرا بوده و به نوعی این اقدام مکمل تلاش کادر درمان بود و آثار و برکات زیادی برای شهرستان  دارد و لذا این طرح با همان شدت و حساسیت باید پیگیری واجرا شود.

 

جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا آزادشهر برگزار شد

  

جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 323
  • کد خبر : 87574