عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه كارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه كارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه كارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه كارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن با محوریت آسیب های اجتماعی و فرهنگی با حضور سرپرست فرمانداری و سایر اعضا امروز چهارشنبه 24 فروردین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ عبدالغفور غراوی سرپرست فرماندرای ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: يكي از مهمترين وظايف كارگروه زن و خانواده را شناسايي مسائل و مشكلات زنان در حوزه هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و تلاش براي حل مشكلات و توانمندسازي بانوان است و از كليه دستگاهها خواست نهايت اهتمام خود را در راستاي رفع مسائل و مشكلات  اين قشر آسيب پذير جامعه به كار گيرند.
وی افزود: حضور زنان در نقش آفريني عرصه هاي فرهنگي و اقتصادي، حفظ و اشاعه ارزش ‌هاي انقلاب‌ اسلامي مهم، ارزشمند، اثربخش و غير قابل انكار است.
غراوی با اشاره به نقش بي بديل زنان در عرصه هاي مختلف تصریح کرد: با توجه به اينكه بيش از نيمي از جمعيت را بانوان شامل مي شوند مي توان با برگزاري كلاس هاي آموزشي، مشاوره هاي فردي و گروهي و توانمند سازي بانوان و ترويج الگوي زندگي اسلامي ايراني در خانواده ها از بسياري از آسيب هاي اجتماعي و تزلزل بنيان خانواده جلوگيري کرد.

جلسه كارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .