عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش استانی نغمه سرایان وحدت اول آذرماه در گنبدکاووس برگزار میشود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس ؛

همایش استانی نغمه سرایان وحدت اول آذرماه در گنبدکاووس برگزار میشود

همایش استانی نغمه سرایان وحدت اول آذرماه در گنبدکاووس برگزار میشود

معاون سیاسی ، اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در نشست هماهنگی برگزاری همایش نغمه سرایان وحدت اظهار داشت: همایش نغمه سرایان وحدت با حضور مداحان اهل سنت از سراسر استان و گروههای هنری شامل شاعر و نغمه سرا ونوازنده موسیقی... اول آذر ماه در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.
رضا اصالتی محوریت اجرای برنامه های هنری و نغمه سرایان را در حوزه اهل بیت(ع) عنوان کرد و با اشاره به هنرنمایی گروه سرود سلام فرمانده با گویش ترکمنی در این مراسم بر برگزاری باشکوه مراسم تاکید کرد و گفت: درانجام کارها برای اهل بیت باید بهترین تلاش را انجام داد.
وی از تشکیل ۴ کمیته پشتیبانی، اجرایی، امنیتی ترافیکی و اطلاع رسانی برای برگزاری این همایش خبرداد و گفت: هدف اصلی ما استقرار دائمی دبیرخانه و برگزاری همایش ملی نغمه سرایان وحدت در شهرستان گنبدکاووس به عنوان الگوی وحدت در سراسر ایران اسلامی است.
قاضوی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز منظور از برگزاری این همایش را حفظ یکپارچکی و برادری بین اقوام بیان کرد و افزود: اهل سنت محبان اهل بیت(ع) هستند و این همایش در جهت نشان دادن دیدگاه اهل سنت در مورد اهل بیت و حفظ و برادری و کنارهم بودن همه اقوام و مذاهب است.
دبیر برگزاری این همایش نیز با بیان اینکه این همایش در سال‌های گذشته در گلستان به صورت کشوری برگزار شده است، تصریح کرد: بنا داریم از ظرفیت گنبدکاووس در راستای حفظ وحدت اقوام استفاده کنیم و همایش  در هفته بسیج با ارائه برنامه‌های از قبیل مداحی، سخنرانی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط اهل سنت انجام می‌گیرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 234
  • کد خبر : 96573