عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اراضی و زمینهای گنبدکاووس حدنگاری و سنددار خواهند شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس :

اراضی و زمینهای گنبدکاووس حدنگاری و سنددار خواهند شد

اراضی و زمینهای گنبدکاووس حدنگاری و سنددار خواهند شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نشست مشترک با مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان گفت: فرمانداری ویژه و بخشداریهای تابعه آماده هر گونه همکاری برای اجرای کاداستر در شهرستان گنبدکاووس هستند.
مهدی دهرویه بر لزوم اطلاع رسانی طرح کاداستر تاکیدکرد و افزود: انجام موفق کاداستر وحدنگاری اراضی و زمینها مستلزم نگاه سیستمی به اجرای این طرح و بومی سازی فرایند آن در سطح شهرستان است.
وی خواستار تبیین فرایند اجرای طرح کاداستر و روش انجام حدنگار شد و گفت: مراحل انجام طرح کاداستر باید برای مردم گام به گام مشخص شود.
وی با اشاره به مسائل ماده ۴ در اراضی شمال شهرستان به تشریح روند همکاری در زمینه فعالیتهای مشترک و مرتفع نمودن مشکلات موجود پرداخت.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان نیز گفت: هویت بخشی به مالکیت بخش خصوصی، بهره مندی از تسهیلات بانکی، کاهش اختلافات و پرونده‌های قضایی از مزایای سنددارشدن اراضی است.
محمد تقی رضائیان با اشاره به مواردی همچون اخذ اسناد برای املاک فاقد سند و اقدامات انجام شده نسبت به اجرای قانون حدنگار وهمچنین ارائه نقشه های املاک جهت پیاده سازی کاداستر با استفاده از پهباد گفت: سعی داریم از ظرفیت فرمانداری ،بخشداری و دهیاران برای اجرای کاداستر اراضی و زمینها و همچنین قانون حدنگار و مشخص شدن مالکیت زمینها استفاده کنیم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 246
  • کد خبر : 97040