عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه هاي گلستان براي برگزاري انتخاباتي سالم ايمن سازي شدند

مديركل راه و شهرسازي:

راه هاي گلستان براي برگزاري انتخاباتي سالم ايمن سازي شدند

راه هاي گلستان براي برگزاري انتخاباتي سالم ايمن سازي شدند

مديركل راه و شهرسازي گلستان با اشاره به اهميت تردد ايمن و روان براي حضور حداكثري مردم در انتخابات از ايمن سازي محورهاي ارتباطي استان در روز انتخابات خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "ابراهيم مبارك قدم" در جلسه شوراي راهداري و اداري اداره كل، گفت: راه و شهرسازي با استقرار اكيپ هاي راهداري و عوامل راهداري خود در سطح محورهاي ارتباطي استان زمينه مشاركت حداكثري مردم را در انتخابات هفتم اسفند فراهم ساخته است.

وي با بيان نقش اساسي خدمات راه و شهرسازي در هنگام بحران و حوادث پيش بيني نشده، گفت: از تمام راهداران و عوامل راهداري، مديريت ها و روساي ستادي و شهرستاني خواسته شده كه از امروز پنجشنبه تا شنبه 8 اسفندماه در آماده باش كامل قرار داشته باشند.

مبارك قدم، مشاركت همگاني و حداكثري در انتخابات را با توجه به مسايل سياسي روز داراي اهميت وي‍ژه اي دانست و گفت: اداره كل راه و شهرسازي تلاش مضاعف و حضوري مستمر براي تسهيل تردد روان و ايمن مردم و عوامل اجرايي انتخابات خواهد داشت.

وي افزود: پيرو تاكيد مقام عالي وزارت، استاندار معزز و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور، حضور گسترده راهداران و عوامل راهداري نيز در اين تكليف اجتماعي ضروري است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .