عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه توجیهی-آموزشی اعضای شعب اخذ رای بخش گلدشت برگزار شد


جلسه توجیهی-آموزشی اعضای شعب اخذ رای بخش گلدشت برگزار شد

جلسه توجیهی-آموزشی اعضای شعب اخذ رای بخش گلدشت برگزار شد

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان؛ جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رای بخش گلدشت با حضور توماج بخشدار ، اعضای هیات اجرایی و کلیه اعضای شعب برگزار شد.

امیرشیر توماج بخشدار و رییس ستاد انتخابات بخش گلدشت خواستار امانتداری اعضای شعب اخذ رای و صیانت از آرای مردم شده و هرگونه تبلیغ له یا علیه هر یک از نامزدها توسط مجریان انتخابات را مخالف مر قانون دانستند.

ایشان با اشاره بر استفاده از تمام ظرفیت ها و ابزار ها جهت برگزاری سالم و حضور حداکثری مردم در  انتخابات ابراز کرد:  وظیفه مجریان در انتخابات تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و همراه با آرامش و امنیت است و همه باید برای برگزاری پر شور انتخابات بدون در نظر گرفتن علایق و سلایق شخصی در دهم اردیبهشت ماه تلاش کنند.
وی اظهار داشت: بر اساس فرآیندهای تعریف شده و جدول زمانبندی مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کارها با دقت در حال پیگیری است و مسائلی که بخواهد روند انتخابات را در این بخش با مشکل مواجه سازد، وجود ندارد.

در ادامه اعضای هیات اجرایی توضیحاتی در خصوص برخی قوانین و دستورالعمل های مرتبط با روز اخذ رای اعم از چگونگی ثبت نام و اخذ رای از رای دهندگان ،ساعت شروع، چگونگی تنظیم صورتجلسه و تکمیل آن  و پلمپ صندوق اخذ رای را شرح و خواستار رعایت تمام موارد مذکور در روز رای گیری شدند. در پایان اعضای شعب مسائل و مشکلات  خود را مطرح نمودند.

 

جلسه توجیهی-آموزشی اعضای شعب اخذ رای بخش گلدشت برگزار شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 818
  • کد خبر : 19942