عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هیأت اندیشه ورز اجتماعی و فرهنگی استان گلستان برگزار شد


جلسه هیأت اندیشه ورز اجتماعی و فرهنگی استان گلستان برگزار شد

 

https://golestanp.ir/uploads/posts/2023-05/1683373339_2.jpg  

اولین جلسه هیأت اندیشه ورز استان، روز پنجشنبه مورخ 14/02/1402 با حضور اعضای هیأت در دفتر مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی برگزار گردید.

در این جلسه سمیعی، ضمن اشاره به شکل‫گیری کارگروه‫های تخصصی آسیب‫های اجتماعی در سطح ملی گفت: از هر استان حداقل یک نفر باید جهت عضویت در این کارگروه ها اقدام نماید.

وی افزود: پرسشنامه شناسایی علل و عوامل بروز آسیب‫ها و مسائل اجتماعی که جهت اولویت‫بندی آسیب‏ها توسط مرکز ملی رصد اجتماعی کشور تدوین شده است نیز می تواند در جهت کاهش و کنترل آسیب‫های اجتماعی مؤثر واقع شود؛ لذا وی، تکمیل پرسشنامه توسط اعضای هیأت اندیشه ورز را خواستار شد.

در ادامه سمیعی با اشاره به وضعیت حال حاضر کشور بر اهمیت اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی به ویژه در تفرجگاه‏ها اشاره نمود و گفت: بسته فرهنگی جهت اجرای برنامه‏ های مختلف در تفرجگاه‏ها با تأکید بر ترویج عفاف و حجاب تهیه شده است و مقرر گردید با همکاری دستگاه‏های اجرایی و نهادهای فرهنگی، این بسته نهایی شده و به مرحله اجرا در آید.

در پایان مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، بر لزوم تلاش همگانی جهت تقویت سرمایه اجتماعی و مشارکت اجتماعی تأکید نمود و خاطر نشان کرد تهیه برنامه عملیاتی در رابطه با این موضوع نیز در دستور کار هیأت اندیشه ورز قرار دارد.

 

 

 



تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .