عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۳۳۵ دهیاری استان گلستان در نخستین ارزیابی وزارت کشور رتبه عالی را کسب نمودند


۳۳۵ دهیاری استان گلستان در نخستین ارزیابی وزارت کشور رتبه عالی را کسب نمودند

مدیر کل امور روستایی و شورا های استانداری گلستان از کسب رتبه عالی ۳۱۵ دهیاری استان گلستان در ارزیابی عملکرد وزارت کشور خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان، سیدکمال محب حسینی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان، در خبری اعلام کرد که دهیاری های استان گلستان در ارزیابی عملکرد وزارت کشور، با کسب رتبه عالی، به عنوان یکی از برترین دهیاری های کشور شناخته شده اند. 
محب حسینی گفت: به اعلام رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، از بین ۳۳۵ دهیاری استان گلستان، ۳۱۵ دهیاری با کسب رتبه عالی، به عنوان برترین دهیاری های استان در این ارزیابی شناخته شده اند. همچنین ۵۱۲ دهیاری با کسب رتبه خیلی خوب، ۶۴ دهیاری با کسب رتبه خوب و ۲ دهیاری با کسب رتبه متوسط نیز در این ارزیابی شناخته شده اند.
ارزیابی عملکرد دهیاری های استان گلستان برای نخستین بار توسط دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور انجام شده است. با توجه به این ارزیابی، دهیاری های استان گلستان با کسب رتبه های بالا، به عنوان نمونه برتر در عملکرد و خدمات رسانی به مردم شناخته شده اند.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان، به تمام دهیاران و کارکنان دهیاری های استان گلستان تبریک گفت و از زحمات آنان در خدمت رسانی به مردم استان تقدیر کرد.

تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .