عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از کودکی فرزندانمان را به حرفه آموزی تشویق نماییم


از کودکی فرزندانمان را به حرفه آموزی تشویق نماییم

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در بازدید از کارگاه آموزشی" طرح توان افزایی و تاب آوری اجتماعی جوامع محلی "در محله طعنه شهرستان آق قلا ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم و صمیمی شرکت کنندگان و تسهیلگران دوره گفت : این کارگاهها برای بهرمندی شما بانوان و خانواده ها برگزار شده است که پس از آگاهی و یادگیری مطالب را به اعضای خانواده انتقال دهید .

کلثوم غفاری توران افزود : آنچه که در این کارگاهها می آموزید در برخورد شما با آسیب های اجتماعی ، تحکیم بنیان خانواده ، تهدید هایی که به فرزندان شما آسیب می رساند و درنهایت در روند بهتر شدن نحوه زندگی شما تاثیرخواهدگذ اشت .

وی خاطر نشان کرد : با آموزش در این کارگاه یاد می گیریم جهت رفع هر مشکلی ، از راه صحیح وارد شویم و مسیر درست را طی نماییم .

غفاری یاد آور شد : درست است بیکاری درجامعه یک معظل است. ولی اگر مردم خود نخواهند جهت رفع آن تلاش نمایند دولت به تنهایی می تواند این مشکل را حل کند ؟

وی ادامه داد : وجود برخی مسائل و مشکلات در زندگی به مدیریت نادرست خانواده برمی گردد که یکی از این مسائل در زندگی امروزی مصرف گرایی مطلق است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان بیان داشت : باید یاد بگیریم روی آوردن به خود اشتغالی ، مشاغل خانگی و خدمات اجتماعی را ، و از کودکی فرزندانمان را به حرفه آموزی تشویق نماییم .

غفاری با بیان اینکه در دستگاههای خدمات رسانی دولتی از جمله بهزیستی مراکز مشاوره ای رایگان انجام می شود گفت : امروزه زندگی ها پیچیده شده و به همین دلیل تاب آوری اجتماعی کاهش پیدا کرده است والدین باید دانش وآگاهی لازم نسبت به جریانات بیرونی داشته و نسل ها با هم گفتگو و مشورت داشته باشند .

گفتنی است در طی این بازدید مسائل و مشکلات منطقه از سوی حاضرین و شرکت کنندگان در کارگاه در حضور شهردار و بخشدار مرکزی شهرستان آق قلا مطرح گردید .

در پایان از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به منظور تقویت و حمایت از تشکل های غیر دولتی و سمن ها تعدادی کتاب به موسسه همیاران سلامت بهستان آق قلا اهدا شد .

 

 

 


 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2195
  • کد خبر : 49339