عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » منظور از خانواده ی متعادل، خانواده ای است که با مشکلات درست برخورد کند


منظور از خانواده ی متعادل، خانواده ای است که با مشکلات درست برخورد کند

منظور از خانواده ی متعادل، خانواده ای است که با مشکلات درست برخورد کند

به مناسبت گرامیداشت ۲۵ ذی الحجه، روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان، همایش خانواده ی سالم، جامعه ی پویا در کوی شریعتی گرگان برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با حضور در این همایش، طی سخنانی با اشاره به علت نامگذاری این روز گفت: از آنجایی که اهل بیت(ع) بهترین الگوی یک خانواده ی سالم هستند، و بارها در قرآن و روایات رسیده از رسول گرامی اسلام (ص) مورد تجلیل واقع شده اند، جای آن دارد که در این ایام به مطالعه زندگی و سیره ی آن بزرگواران بپردازیم و با پیروی از آنان موجبات تحکیم بنیان خانواده و سلامت جامعه را فراهم کنیم.

کلثوم غفاری با اشاره به نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان شایسته و صالح گفت: پدر و مادر هردو در تربیت فرزندان نقش دارند، و خانواده اولین و مهمترین نهاد اجتماعی است که شخصیت فرزند در آن شکل می گیرد.

وی با اشاره به شیوع برخی از آسیبهای اجتماعی یاد آور شد: آگاهی از آسیب های موجود و آموزش دیدن برای چگونگی برخورد با آسیبها، ضرورت مورد نیاز والدین است.

غفاری ایجاد روحیه شادابی و نشاط و توجه به سلامت جسم و بهداشت روان را از دیگر نیازهای جامعه برشمرد و تاکید کرد: حضور در کارگاههای آموزشی و همایش های شاد و مفرح و برنامه ریزی برای پرکردن اوقات فراغت از دیگر مواردی است که خانواده ها باید به آن توجه نمایند.

شایان ذکر است، همایش خانواده سالم، جامعه ی پویا با محوریت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری ،همکاری اداره کل بهزیستی استان و مؤسسه ی نور توسل گرگان در کوی شریعتی گرگان برگزار گردید.

 

منظور از خانواده ی متعادل، خانواده ای است که با مشکلات درست برخورد کند


 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2005
  • کد خبر : 50367