عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه معاونین و مسئولین خدمات شهری شهرداریهای تابعه استان برگزار شد


جلسه معاونین و مسئولین خدمات شهری شهرداریهای تابعه استان برگزار شد

جلسه معاونین و مسئولین خدمات شهری شهرداریهای تابعه استان برگزار شد

با عنایت به بازگشایی مدارس و اهمیت موضوع خدمات شهری جلسه کارگروه استانی خدمات شهری شهرداریهای تابعه استان باحضور خانم خلیلی مدیرکل دفتر شهری و شوراها ومعاونین و مسئولین خدمات شهری شهرداریها در سالن جلسات عمرانی برگزار شد.

در ابتدا خانم خلیلی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین با بیان اینکه شهرداریها به لحاظ اهمیتی که در زندگی شهروندان ایفا می کنند بیشترین نقش را در ترویج حقوق شهروندی دارند و این شهرداری است که تعامل بین شهروند و شهر را تنظیم می کند. 

وی جایگاه و اهمیت خدمات شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود وسعت وگستردگی وظایف در این حوزه بیشتر از سایر حوزه های مدیریت شهری است و خدمات همکاران در این حوزه از بامداد تا بامداد میباشد و سیما و منظر یک شهر عملکرد نیروهای خدوم و زحمتکش خدمات شهری را نشان میدهد وی در ادامه بر فعالیت بیشتر مسئولین و رضایتمندی شهروندان تاکید نموده و همچنین موضوع فرا رسیدن ماه مهرو تمهیدات لازم قبل از بازگشایی مدارس و سایر مراکز آموزشی در سال تحصیلی 98-97 و مهیا نمودن شرایط مناسب را ضروری دانست . 

در ادامه به موضوع سد معبر (تبصره 1 بند 2 ماده 55) قانون شهرداریها اشاره و از حاضرین در جلسه خواست با حفظ حرمت و احترام شهروندان نسبت به این مهم اقدام نمایند.

سرکار خانم خلیلی تشکیل کار گروه تخصصی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداریهای استان را متذکر شد . با ایجاد این کار گروه ، بازدید از مجموعه شهرداریهای استان و رفع نواقص و شناسنامه دار کردن مجموعه خدمات شهری را از اعم وظایف کار گروه بیان کرد.

وی کاربرد فناوریهای نوین در حوزه خدمات شهری و استفاده از ظرفیت و پتانسیل سازمان مدیریت پسماند شهرداریهای استان جهت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا را تشریح کردند.

خلیلی با اشاره به گزیدگی و انتقال بیماری حیوان به انسان ، ضروررت اجرای دستورالعمل اتلاف سگهای ولگرد و همچنین تشکیل کار گروه شهرستانی با محوریت فرمانداران محترم را مهم دانسته و پیگیری موضوع توسط شهرداران با اولویت ویزه با همکاری مراکز بهداشت و دامپزشکی را خواستار شد

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها درادامه افزود: به منظور افزایش انگیزه و تشکر از همکاران ساعی و کوشای خدمات شهری در نظر است سه مسئول در حوزه خدمات شهری شهرداریهای تابعه استان که عملکرد بهتری داشته باشند به عنوان مسئولین خدمات شهری برتر در سال 1397 انتخاب و از آنان تقدیر و تشکر بعمل آید. 



تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 2109
  • کد خبر : 50908