عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانوان گلستانی به آموزش مهارتی احتیاج دارند

مدیرکل امور بانوان استانداری در نشست با خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان :

بانوان گلستانی به آموزش مهارتی احتیاج دارند

بانوان گلستانی به آموزش مهارتی احتیاج دارند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: بانوان استان برای ارتقای توانمندی ها و احیای هنرهای دستی فراموش شده نیازمند آموزش های مهارتی هستند و لازم است نسبت به فراگیری این آموزش ها اقدام می شود .

کلثوم غفاری با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار داشت: اداره کل آموزش و فنی حرفه ای استان آماده ارائه آموزش های لازم به بانوان متقاضی در رشته های گوناگون است و تا کنون نیز همکاری لازم را در حوزه زنان داشته است .

وی افزود: بانوان می توانندحتی برای فراگیری رشته هایی که تاکنون در استان آموزش داده نشده نیز اعلام آمادگی کنند تا به طور ویژه در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برای ارائه آن اقدام نمایند.

به گفته مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در اکثر رشته ها ، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به طور رایگان آموزش های لازم را به بانوان ارائه می دهد و فقط تامین مواد اولیه با متقاضیان است.

غفاری همچنین از بانوان گلستانی خواست در روند آموزش ، اخذ مدرک ، ثبت فعالیت ، گرفتن برند و اخذ تسهیلات از طولانی بودن روند کارها دلسرد نشده و برای بهبود شرایط خود تلاش کنند.

وی با اشاره به تاکید استاندار گلستان مبنی بر معرفی سه روستا در زمینه اشتغال فراگیر در قالب طرح روستای بدون بیکار توسط هر فرمانداری، از بانوان فعال خواست از این فرصت برای معرفی توانمندی های خود و کارآفرینی بهره گیرند.

به گزارش ایرنا، توجه به تولید داخلی، اشتغالزایی و ریشه کنی بیکاری، کاهش وابستگی به خارج و دستیابی به بازارهای منطقه ای و جهانی برای معرفی توانمندی های داخلی از جمله مواردی است که در اولویت مسوولان قرار دارد

بانوان گلستانی به آموزش مهارتی احتیاج دارند

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2888
  • کد خبر : 51069