عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برای نخستین بار درکشور ، همایش ویژه دختران شاغل شهدا

کارگروه بانوان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان گلستان برگزارکرد:

برای نخستین بار درکشور ، همایش ویژه دختران شاغل شهدا

برای نخستین بار درکشور ، همایش ویژه دختران شاغل شهدا

کارگروه بانوان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش ویژه دختران شاغل شهدای گرانقدر استان را بر گزار کرد .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در این همایش گفت: ایام محرم ، تفکر در فلسفه ابا عبدا... الحسین (ع) و رسالت حضرت زینب (س) است و همه به خوبی می دانند که اگر مقاومت ، ایستادگی و رسالت حضرت زینب (س) نبود ، پیام خون و قیام امام حسین (ع) به جهانیان نمی رسید .

کلثوم غفاری توران با اشاره به دسیسه های کنونی استکبار جهانی در تحریم های ظالمانه افزود : هر بار دشمن بیشتر به ما سخت بگیرد ما مقاوم تر می شویم و کمر همت را محکم تر می بندیم .

غفاری در ادامه از کلیه دستگاههای اجرایی که در برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با کارگروه بانوان استان همکاری داشته اند تقدیر و تشکر نمود .

شایان ذکر است : همایش ویژه دختران شاغل شهدا برای نخستین بار در کشور ، همراه با کارگاه آموزشی با عنوان «افتخار به گذشته و امید به آینده » با حضور بیش از 280 نفر از دختران شهدای استان و سخنرانی اساتید برجسته استانی و کشوری با موضوع رفتار سازمانی و خود باوری و حفظ صیانت اجتماعی در سالن اجتماعات دکتر ابراهیمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد .

 

 


 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1927
  • کد خبر : 51184