عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای کار گاه آموزشی طرح " گفتگوی ملی خانواده " در استان گلستان

با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان برگزار شد :

اجرای کار گاه آموزشی طرح " گفتگوی ملی خانواده " در استان گلستان

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در برنامه افتتاحیه کارگاه آموزشی طرح " گفتگوی ملی خانواده " گفت : گفتگوی ملی خانواده و گفتگوی بین نسلی مدتهاست که در دستور کار معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری قرار گرفته است و سرکارخانم دکتر ابتکار معاون رئیس جمهور نیز در تمام سفر های استانی خود یکی از برنامه هایشان نشست گفتگوی بین نسلی با حضور سازمان های مردم نهاد ، احزاب و فعالان فرهنگی و اجتماعی است .

کلثوم غفاری توران یاد آور شد : ضرورت گفتگو و مشورت بر کسی پوشیده نیست تاکید قرآن بر مشورت پیامبر اکرم (ص) با مسلمانان مؤید این موضوع است . اینکه به پیامبر اکرم (ص) می فرماید : با آنان مشورت کن و وقتی تصمیم گرفتی به خدا توکل کن ، یعنی اینکه درمشورت پیامد های خوب و مثبتی وجود دارد.

وی با اشاره به شکاف بین نسلها و سرگرمی های دنیای مجازی گفت : درگذشته والدین با کودکان به آن اندازه که اختلاف سن داشتند ، اختلاف عقیده نداشتند و یا خیلی کم بود. اما امروز والدین با فرزندانشان اگر 20 سال اختلاف سن دارند خیلی بیشتر از 20 سال اختلاف عقیده دارند . دنیای افکار و عقاید والدین با فرزندان بسیار متفاوت شده است . لذا لازم است که گفتگوی خانواده را ترویج نماییم ، به خانواده ها آموزش دهیم که با یکدیگر صحبت کنند تا این شکافها کم شود واز بین برود .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در پایان ضمن تشکر از حضور اساتید و فعالان فرهنگی واجتماعی استان گفت : انتظار می رود که پس ازاین، مروجین این طرح در گوشه و کنار استان باشید و به خانواده های جامعه هدف خود آموزش دهید .

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2014
  • کد خبر : 51726