عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در شرایط کنونی لازم است که همه مدیران و مسئولان فراتر از وظیفه و به شکل جهادی تلاش نمایند

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

در شرایط کنونی لازم است که همه مدیران و مسئولان فراتر از وظیفه و به شکل جهادی تلاش نمایند

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده شهرستان کرکوی ضمن اشاره به اجرای برخی از طرح های مرتبط با حوزه زنان و خانواده درشهرستان کردکوی گفت: هدف از اجرای این طرح ها در درجه اول آموزش خانواده ها و آگاهی دادن به آنان برای زندگی بهتر و سالم تر ، مقابله و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و در نهایت تحکیم بنیان خانواده است و به همین دلیل اکثریت مخاطبان ما را بانوان تشکیل می دهند .

 

کلثوم غفاری توران افزود : زنان 50 در صد جمعیت را تشکیل می دهند و بر 50 درصد دیگر جمعیت تاثیر مستقیم دارند . به همین دلیل آموزش دادن به آنان تاثیر و خروجیهای بهتر و بیشتری دارد .

وی به اجرای طرح تاب آوری اجتماعی ، حرفه آموزی زنان سرپرست خانوار، اعطای تسهیلات ارزان قیمت به بانوان ، طرح خانواده ی شاد و جامعه ی سالم و نیز طرح گفتگوی ملی خانواده اشاره کرد و گفت : در شهرستان کردکوی همکاری بین بخشی و مشارکت سازمان های مردم نهاد و شهروندان در اجرای طر ح ها بسیار رضایت بخش است ، اما در شرایط فعلی که کشور مان دارد کار در حد وظیفه کافی نیست بلکه لازم است که همه مسئولان فراتر از وظیفه و به شکل جهادی تلاش نمایند تا از این برهه ی حساس نیز با سر بلندی عبور نماییم .

غفاری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در اجرای طرح نماد گفت : به جرأت می توانم بگویم طرح نماد نمو نه ی اعلای رعایت حقوق کودک و حمایت از کودکان و مایه ی افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1826
  • کد خبر : 52619