عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای " طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی " در 30 نقطه از مناطق آسیب خیز استان گلستان

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان

اجرای " طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی " در 30 نقطه از مناطق آسیب خیز استان گلستان

اجرای " طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی " در 30 نقطه از مناطق آسیب خیز استان گلستان

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در جلسه " طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی" ضمن ارائه گزارشی در راستای اجرای طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی و حاشیه ای استان در دو سال اخیر گفت : این طرح با موفقیت در مناطق حاشیه ای و آسیب خیز استان با محوریت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری طبق تفاهم نامه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و استانداری ،توسط سمن های فعال در حوزه اجتماعی و خانواده برگزار شد.

غفاری گفت:نتایج بدست آمده نشان می دهد تاثیر این آموزشها در زندگی و آگاهی و اطلاع از وضعیت موجود جامعه بسیار خوب بوده همچنین در بازدید هایی که در اجرای طرح صورت گرفت همراهی مسئولین شهرستانی موجب بررسی و حل بخشی از مشکلات منطقه گردید.

کلثوم غفاری توران در ادامه افزود : در طول دو سال گذشته این طرح مجموعا درحدود 32 نقطه از مناطق آسیب خیز و حاشیه ای در استان برگزار گردید که با توجه به نیاز مناطق آسیب خیز بسیار ناچیز می باشد. لذا بر آن شدیم در ادامه و تکرار طرح بتوانیم این گونه آموزشها را در نقاط دیگر استان نیز برگزار نماییم.

با طرح این موضوع در کارگروه بانوان و خانواده و کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان مقرر گردید که حداقل درحدود 30 نقطه دیگر استان" طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی " برگزار گردد.


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 618
  • کد خبر : 54147