عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل بانوان گلستان از کارگاه آموزشی کسب و کار در فضای مجازی روستای قرناوه علیا مراوه تپه


بازدید مدیرکل بانوان گلستان از کارگاه آموزشی کسب و کار در فضای مجازی روستای قرناوه علیا مراوه تپه

مدیرکل اموربانوانو خانواده استانداری گلستان گفت: یکی از اهداف دفتر امور زنان و خانواده استان، توانمند سازی و توان افزایی بانوان بویژه بانوان روستایی است که در کنار وظایف همسری و مادری و تربیت فرزندان صالح و سالم مشغول کار و فعالیت های منجر به تولید هستند .

غفاری با حضور درکار گاه آموزشی توانمند سازی زنان و کار آفرینی از طریق ارتباطات و فناوری اطلاعات و کارگاه آموزشی خانواده و فضای مجازی در روستای قرناوه علیا از توابع شهرستان مراوه تپه یاد آور شد : زنان روستایی دارای هنر های بیشماری در زمینه تولیدات صنایع دستی هستند که متاسفانه به دلیل بعد فاصله برای بازاریابی و فروش تولیدا ت خود با مشکلاتی مواجه می شوند .

وی اضافه کرد : کسب و کار در فضای مجازی این قابلیت را دارد که فاصله مکانی را کم کرده و محصولات تولید شده را در سراسر جهان در معرض دید علاقمندان و خریداران به نمایش بگذارد .

مدیرکل اموربانوانو خانواده استانداری گلستان به بانوان کارآفرین روستای قرناوه علیا مراوه تپه توصیه نمود با حضور در کارگاههای آموزشی برای ارتقاء مهارت های خود تلاش نمایند ودر تولید محصولات بومی تغییراتی ایجاد نمایند و سلایق مشتریان را در نظر بگیرند تا بازار فروش بهتر داشته باشند.

وی یاد آور شد مزیت کسب و کار و فروش در بازارهای مجازی این است که نیاز به سواد چندانی ندارد و از طرفی جنسیت و سن و سال نمی شناسذ .

غفاری ضمن تقدیر و تشکر از تلا شهای معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از مسئولان اداره کل ارتباطات استان گلستان تشکر و قدر دانی نمود .

شایان ذکر است در این بازدید فرماندار مراوه تپه،بخشدار گلیداغ و تعدادی از مسئولان و کار شناسان استانی و شهرستانی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری را همراهی کردند

در پایان دکتر غفاری به همراه فرماندار مروه تپه با حضور در منزل کار آفرین جوان روستای قرناوه از کار گاه پارچه بافی و ابریشم بافی وی دیدن کرد .

 

  


 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 730
  • کد خبر : 54295