عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مرحله دوم طرح آموزشی تحکیم بنیان خانواده در 100 روستای استان گلستان برگزار می شود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

مرحله دوم طرح آموزشی تحکیم بنیان خانواده در 100 روستای استان گلستان برگزار می شود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: مرحله دوم طرح طرح آموزشی تحکیم بنیان خانواده در 100 روستای استان گلستان با همکاری فرمانداری های تابعه استان، نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل بهزیستی و اداره کل ورزش و جوانان استان از دی ماه 97 لغایت پایان بهمن ماه 97 برگزار می شود.
کلثوم غفاری در چهارمین جلسه گروه کاری آموزش با موضوع اجرایی سازی طرح آموزشی تحکیم بنیان خانواده افزود: مرحله اول این طرح در سالهای 95 و 96 اجراشده است.

 

وی اظهار کرد: طرح مذکور در 10 ساعت آموزشی با موضوعات تهدید های فضای مجازی و امنیت خانواده توسط نیروی انتظامی، اخلاق و انحرافات اخلاقی در خانواده توسط سازمان تبلیغات اسلامی، سرطانها و نازایی های اکتسابی و بیماریهای مقاربتی توسط دانشگاه علوم پزشکی ،ارتباط و شناخت زوجین و بهداشت روان توسط بهزیستی ونشاط و تندرستی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه خواهد شد .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم تحکیم بنیان خانواده و تاکید آموزه های دینی بر اهمیت و جایگاه خانواده گفت: امروزه خانواده ها در معرض دنیای پیچیده ای از اطلاعات هستند که به طور مستقیم و غیر مستقیم دریافت می کنند و لزوم آگاهی از نحوه برخورد با اینگونه مطالب و تصمیم سازی سالم و موثر در مواجهه با آموزشهایی که از طریق رسانه ها علی الخصوص در فضای مجازی وجود دارد، بیش از پیش به چشم می خورد.

دکتر غفاری تصریح کرد: با عنایت به پایین بودن سرانه مطالعه ، ضروریست با برگزاری دوره های آموزشی و کارگاهها مرتبط با سلامت وتحکیم بنیان خانواده به صورت جهادی و فراگیر اقدامات لازم انجام شود.

چهارمین جلسه گروه کاری آموزش با موضوع اجرایی سازی طرح آموزشی تحکیم بنیان خانواده در محل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزارشد.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 469
  • کد خبر : 54375