عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری 2 هزار و 290 برنامه استانی به مناسبت دهه فجر در حوزه بانوان


برگزاری 2 هزار و 290 برنامه استانی به مناسبت دهه فجر در حوزه بانوان

برگزاری 2 هزار و 290 برنامه استانی به مناسبت دهه فجر در حوزه بانوان

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در نشست ستاد خبری چله انقلاب اسلامی از برگزاری2 هزار و 290 برنامه به مناسبت دهه فجر در حوزه بانوان استان خبر داد و گفت: امسال  برنامه مختلف، مختص بانوان در سطح استان برنامه ریزی شده است که ضمن القای امید و نشاط به جامعه،دستاوردهای بانوان را در عرصه های مختلف به منصه ظهور می‌رساند.
الهه غیناقی در نشست خبری چله انقلاب اسلامی در استان گلستان ضمن مقایسه جایگاه زنان در قبل و بعد از انقلاب، تحولات بی شمار وضعیت زنان در ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را در ایران اسلامی تبیین کرد.
وی با بیان اینکه بانوان نقش مهمی در خانواده دارند، افزود: پس از پیروزی انقلاب دگرگونی‌های زیادی در حوزه زنان رخ داد و ارزش اصیل زن مسلمان آشکار شد.
غیناقی ضمن تشریح اتاق های فکر دفتر بانوان و خانواده استانداری از رسانه‌ها خواست تا به صورت تخصصی در یک از اتاق های فکر شرکت کرده تا از ظرفیت آنها برای پیشبرد برنامه‌ها استفاده شود.
وی شکل‌گیری اتاق فکر رسانه در حوزه بانوان را در جمع‌آوری ایده‌ها و نظرات افراد صاحبنظر در این حوزه مهم خواند و از رسانه‌ها خواست تا در اشاعه و ترویج اثرگذاری بانوان توانمند نقش‌آفرینی کنند.
سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: در تمامی دستگاه‌های اجرایی کارگروه بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شکل گرفته است و برنامه‌های متعددی در قالب همایش، جشنواره، بازدید، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری تدارک دیده شده است تا به مناسبت دهه فجر اجرا شود.
غیناقی؛ دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، جشن‌های انقلاب، نشست با بانوان شاخص سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، برگزاری کارگاه نقش زنان در انقلاب، نشست با سازمان‌های مردم نهاد و...را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر ذکر کرد.
سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه اشتغال و کارآفرینی دو مولفه مهم در حوزه زنان است، تصریح کرد: بازار فروش مهمترین دغدغه در حوزه کارآفرینی بانوان است.
وی در خصوص تأمین بازار فروش مشاغل خانگی بانوان، از برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان در سراسر استان خبر داد. و درباره نمایشگاه توانمندی بانوان در گرگان گفت: این نمایشگاه مرتبط با اشتغال بانوان است که از 9 الی 23 بهمن در سوله جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی برپا می‌شود.

برگزاری 2 هزار و 290 برنامه استانی به مناسبت دهه فجر در حوزه بانوان

 



تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 1529
  • کد خبر : 56531