عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بحث زنان و خانواده موضوعی بین بخشی است

سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان اظهار کرد:

بحث زنان و خانواده موضوعی بین بخشی است

بحث زنان و خانواده موضوعی بین بخشی است

سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان در جلسه شورای راهبردی زنان استان تأکید کرد: بحث زنان و خانواده موضوعی بین بخشی است و دستگاه های اجرایی باید به فراخور تکالیف قانونی نسبت به وضعیت و شاخص های مرتبط با زنان برنامه ریزی داشته باشند.

الهه غیناقی در این جلسه که در حوزه علمیه الزهراء گرگان برگزار شد؛ با ارائه گزارش عملکرد ۴۰ روزه خود در اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، به تشکیل اتاق های فکر ششگانه در استان و شهرستانهای تابعه اشاره و اظهار کرد: بحث زنان و خانواده موضوعی بین بخشی است و دستگاه های اجرایی باید به فراخور تکالیف قانونی نسبت به وضعیت و شاخص های مرتبط با زنان برنامه ریزی داشته باشند.

وی با اشاره به تدوین بانک اطلاعاتی و سند ارتقای وضعیت زنان استان گفت: اطلاعات خوبی از نظر آماری تهیه شده و براساس آن، به صورت برنامه محور برای بهبود وضعیت زنان استان حرکت می‌کنیم.

غیناقی با اشاره به اولویت بندی چالش های هر یک از اتاق های فکر افزود: مطابق با بررسی وضعیت موجود حداقل دو مورد از اولویت های هر یک از حوزه های زنان و خانواده احصاء و برنامه های سال آتی بر اساس آن تنظیم می شود.

سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری ابراز امیدواری کرد، با هم‌افزایی بیشتر بین دستگاه‌ها و جهت‌گیری مشترک در سیاست‌های اجرایی دستگاه‌های مسئول، برنامه‌هایی با خروجی های مناسب در حوزه زنان و خانواده در سال ۹۸ داشته باشیم.

در ادامه ی جلسه هر یک از اعضای شورای راهبردی زنان استان و دبیران اتاق های فکر ششگانه به ارائه گزارش و بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

گفتنی است: شورای راهبردی زنان استان از 14 ماه پیش تا کنون به پیشنهاد دکتر هاشمی استاندار گلستان مرکب از جمعی از زنان فرهیخته و تأثیرگذار استان استان جهت همراهی و ارتقاء توان دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و به منظور استفاده از ظرفیت زنان و گسترش همکاری های گروهی در بخش های مختلف اعم از ستادی، اجرایی و آزاد تشکیل و به طور منظم برگزار می شود.

بحث زنان و خانواده موضوعی بین بخشی است

 

بحث زنان و خانواده موضوعی بین بخشی است

 

بحث زنان و خانواده موضوعی بین بخشی است

 

بحث زنان و خانواده موضوعی بین بخشی است

 



تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 616
  • کد خبر : 57710