عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست با سمن های حوزه زنان فعال در مناطق سیل زده

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری برگزار کرد:

نشست با سمن های حوزه زنان فعال در مناطق سیل زده

نشست با سمن های حوزه زنان فعال در مناطق سیل زده

الهه غیناقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری طی نشست با شهناز مخدومی مدیر مؤسسه خیریه دایان بانوی شهرستان آق قلا، مسائل و مشکلات بانوان سیل زده را بررسی و جهت طرح در کارگروه تخصصی زنان و خانواده استانداری احصاء کرد.
شهناز مخدومی عضو علی البدل شورای شهر آق قلا نیاز به حمایت های روانی و مهارت های لازم جهت بازگشت به زندگی را از اولویت های زنان آسیب دیده در سیل برشمرد.
وی بازسازی خانه ها را پس از فروکش کردن آب به ویژه برای زنان سرپرست خانوار ، مسئله مهمی قلمداد کرد که نیاز به رسیدگی بیش از پیش مسئولان دارد.
غیناقی با برشمردن کمک های مسئولان و مردم و سازمان های مردم نهاد وضعیت مناطق سیل زده را رو به بهبود ارزیابی کرد و تصریح کرد: طی نشست های جداگانه ای با سمن های فعال در مناطق آسیب دیده مسائل خاص بانوان سیل زده را بررسی و جهت طرح در کارگروه تخصصی زنان و خانواده استانداری احصاء می کنیم.
مدیر کل بانوان و خانواده استانداری ابراز امیدواری کرد با همت والای مردم و مسئولان مناطق سیل زده هرچه زودتر بازسازی می شود، و مردم به زندگی عادی خود برمی گردند.
گفتنی است کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری یکشنبه هفته آتی به طور ویژه جهت بررسی مسائل بانوان سیل زده با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و به ریاست عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار می گردد.

تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 651
  • کد خبر : 59566