عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیر کل دفتر شهری و شوراها در شهر آق قلا و تشکیل جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آق قلا


حضور مدیر کل دفتر شهری و شوراها در شهر آق قلا و تشکیل جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آق قلا

حضور مدیر کل دفتر شهری و شوراها در شهر آق قلا و تشکیل جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آق قلا

طیبه خلیلی مدیرکل شهری و شوراها ضمن حضور در شهر آق قلا در شورای اسلامی شهر حاضر و ‌ضمن تشکیل جلسه با شهردار و اعضای شورا در جریان آخرین اخبار خدمات رسانی شهرداریهای استان در شهر آق قلا قرار گرفت.

مدیرکل شهری و شوراها ضمن تشکر از همکاری شهرداریهای استان در راستای کمک به شهروندان سیل زده استان بیان داشت: علاوه بر تشکیل جلسات مدیریت بحران نظر به تخلیه آب از اکثر مناطق شهر لازم است ستاد بازسازی شهری با کمیته های ذیل آن نظیر کمیته خدمات شهری. کمیته عمران و شهرسازی و کمیته خیرین شهری تشکیل و با استفاده از کارشناسان مطلع این موضوعات را بررسی و فضا و منظر شهری زودتر بازسازی و احیا گردد.

طیبه خلیلی سپس در محل استقرار نیروهای شهرداری گرگان که جهت کمک به سیل زدگان آق قلا در آن شهر استقرار دارند نیز حضور یافت و درجلسه ای که رئیس شورای شهر گرگان نیز حضور داشت از همراهی و پشتیبانی شهرداری گرگان در اعزام تجهيزات و ماشین آلات و نیروی انسانی مورد نیاز به شهرهای سیل زده تشکر کرد در این جلسه مقرر شد نماینده ای تام الاختیار از سوی شهرداری آق. قلا جهت هماهنگی با تیم کمکی سایر شهرداریها به شهرداری گرگان معرفی شود.

در این جلسه مقرر شد نماینده ای تام الاختیار از سوی شهرداری آق قلا جهت هماهنگی بیشتر با تیم کمکی سایر شهرداریها به شهرداری گرگان معرفی و نیروها و تجهيزات اعزامی سایر شهرداریها با اعلام آقای سیدالنگی شهردار معین در شهر آق قلا. درچارچوب برنامه زمانبندی مشخص شده در محل استقرار نیروهای شهرداری گرگان حضور یافته تا به محل‌های از پیش تعیین شده جهت خدمات رسانی اعزام شوند.
 

حضور مدیر کل دفتر شهری و شوراها در شهر آق قلا و تشکیل جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آق قلا

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 600
  • کد خبر : 59621